شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما

حمیدرضا رهبری‌فر

خبرگزاری فارس: مرکز حراست سازمان صداوسیما به تازگی عنوان «مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما» را برای خود انتخاب کرده و با شعار « پیش بینی و پیشگیری» فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

۱۱ خردادماه سالجاری طی حکمی از سوی عبدالعلی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما حمیدرضا رهبری‌فر به سمت رئیس حراست مرکزی این سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم علی‌عسکری خطاب به رهبری‌فر آمده است: همکاری و برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به عنوان مهم‌ترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط صمیمانه و تاثیرگذار با هنرمندان، برنامه‌سازان، مدیران و ارائه مشاوره‌های مشفقانه به ایشان در تمامی بخش‌های رسانه و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با رعایت جدی ضرورت حفظ آبرو و کرامت اسلامی و انسانی، لازمه انجام ماموریت شماست.

حالا پس از گذشت ۸ ماه از این انتصاب، روز پنجشنبه ۶ دی ماه رهبری‌فر در راستای انجام تعهدات خود، اولین جلسه را با تهیه‌کنندگان تلویزیون برگزار کرده و در این نشست خبرهای جدیدی را عنوان کرده است. 

او در این مراسم اعلام کرده که مرکز حراست از این به بعد با نام «مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما» شناخته خواهد شد و شعار آن نیز «پیش‌بینی و پیشگیری» خواهد بود. 

همچنین او از بازنگری در قوانین قبلی این مرکز خبر داده و همچنین به تهیه‌کنندگان گفته که صیانت از حق ‌و‌حقوق منابع انسانی خصوصا منابع انسانی شاغل در حوزه تولید مخصوصا تهیه‌کنندگان سازمان بعنوان اصلی‌ترین محور مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیماست.

همچنین در این جلسه تهیه‌کنندگان مطالبات خود را عنوان کرده‌اند و موضوعاتی نظیر مباحث مربوط به بیمه و مالیات در آن بررسی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.