شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خواستار شد:

سازمان بازرسی کل کشور هزینه‌کردهای جشنواره فیلم فجر را در شرایط جنگ اقتصادی بررسی کند

سازمان بازرسی کل کشور

سینماپرس: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، خواستار رسیدگی این سازمان به هزینه‌کردهای سی‌وهفتمین جشنواره فجر بر اساس قوانین کشور جهت جلوگیری از ریخت و پاش شد.

به گزارش سینماپرس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از قاضی سراج رئیس، سازمان بازرسی کل کشور خواست تا  به هزینه‌کردهای سی‌وهفتمین جشنواره فجر رسیدگی کند.

در این نامه خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور آمده است:

«بر خلاف دوران طاغوت که فساد حاکمیّت داشت، مبنای تشکیل نظام اسلامی بر صلاح و درستی است بنابراین هیچ‌گونه فسادی در هیچ جا قابل قبول نیست و سازمان بازرسی باید با گسترش نظارت بر همه دستگاه‌ها در هر رده‌ای، بخصوص دستگاه اجرایی و قضایی، مراقبت کند که مطلقاً در هیچ گوشه‌ای، فساد وجود نداشته باشد.»

«رهبر معظم انقلاب»

با عرض سلام خدمت حضرتعالی و همکاران محترم‌تان؛ همانطور که مستحضر هستید نظارت و مراقبت از لازمه‌های هر سیستم اجرایی است، این مهم در عرصه فرهنگ بیش از دیگر زمینه‌ها ضروری به نظر می‌رسد. عرصه سینما و توسعه‌ی کمی و کیفی این هنر در کشور و بازخوردهای اقتصادی و تبلیغاتی باعث هزینه‌های بسیار در زمینه‌ ساخت و برگزاری جشنوراه‌ها در کشور شده است. باید توجه داشت که سینما در کشور ما وامدار بخش‌های دولتی یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری می‌باشد. حال در آستانه‌ی برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر این جشن بزرگ سینمای ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

در سال‌های اخیر برای برگزاری هر دوره‌ی جشنواره میلیاردها تومان هزینه شده است. ضرورت وجود جشنواره‌های هنری آن‌هم از نوع سینما با طرفداران بسیار و ظرفیت‌های بی‌نظیرش در جذب و فرهنگ سازی برای مخاطبین بر همگان ثابت شده است اما باید توجه داشت که بیت‌المال مسلمین چگونه و بر چه اساس آن هم در شرایطی که بسیاری از موسسات فرهنگی کشور به دلیل ضیق مالی رو به تعطیلی می‌روند، هزینه می‌شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی از حضرتعالی و مجموعه تحت امرتان درخواست دارد تا با تشکیل تیم‌هایی کارشناسی همزمان با برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فجر نسبت به هزینه‌کردها بر اساس قوانین کشور جهت جلوگیری از ریخت و پاش‌ها، تجملات و زرق‌وبرق‌های بی‌مورد در این شرایط جنگ اقتصادی اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی نهایت تشکر و امتنان را داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.