چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

تیزر و فیلم‌های سلامت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران داوری می‌شود

مؤسسه آوای هنر سلامت

سینماپرس: فیلم‌های کوتاه و تیزرهای تولید شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش مسئولیت اجتماعی جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران داوری می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پیرو تفاهم صورت گرفته با مؤسسه آوای هنر سلامت، آثار تولید شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران تحویل شد و مجموع این آثار با موضوع سلامت در بخش مسئولیت اجتماعی داوری می‌شوند.

جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران در نظر دارد در ایام برگزاری این جشنواره نشست هم‌اندیشی با عنوان جایگاه تبلیغات در حوزه سلامت را با حضور متخصصان سلامت و تبلیغات برگزار کند.

جشنواره فیلم‌های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده های خلاق، انتخاب و معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت‌ها تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه‌های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار«نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات برای شرایط شرکت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران می‌توانند به وب سایت جشنواره مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.