چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

«بیگانه» در مرحله بازنویسی نهایی است

تصویر سریال

سینماپرس: به گفته تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بیگانه»، متن فیلمنامه این سریال در حال نهایی شدن بوده و پیش تولید آن در اواخر سال جاری آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی اسلامی تهیه‌کننده این سریال در ارتباط با این اثر گفت: نگارش فیلم‌نامه این کار را از سال گذشته سید جلال‌الدین دری شروع کرد و تاکنون بیش از سی قسمت از این متن نگارش شده است. اکنون در حال بازنویسی نهایی متن و اصلاحات و تغییراتی در ساختار کار هستیم و تاکنون پنج قسمت از کار نهایی شده است.

او افزود: طبق توافقاتی که داشتیم کارگردانی «بیگانه» را نیز خود آقای دری انجام می‌دهند. با نهایی شدن بازنویسی متن، اواخر سال ۹۷ پیش‌تولید کار را شروع می‌کنیم.

اسلامی در ارتباط با شبکه پخش کننده این مجموعه گفت: تولید این سریال به سفارش مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه پنج آغاز شد اما اکنون با آمدن ایشان به سیما فیلم در این مرکز تولید می‌شود.

اسلامی تعداد قسمت‌های پیش‌بینی‌شده برای ساخت این سریال را ۶۰ الی ۷۰ قسمت دانست که در قالب یک‌فصل ساخته می‌شود و ادامه داد: «بیگانه» یک داستان متداوم دارد که در یک‌فاز تولید و پخش می‌شود. در ابتدا پیش‌بینی می‌کردیم که در ۱۲۰ قسمت تولید شود اما با جلسات متعددی که با آقای الماسی داشتیم الزامی به ساخت این تعداد قسمت وجود ندارد و تعداد قسمت‌ها به ۶۰ الی ۷۰ کاهش پیدا کرد.

سریال «بیگانه» یک درام اجتماعی خانوادگی است که حول محور یک دختر به نام «حمیرا» می‌گذرد که با ناپدری و خواهر و برادران ناتنی‌اش در یک‌خانه زندگی می‌کنند که درگیر ماجراهایی می‌شوند.

این تهیه‌کننده همچنین خبر از شروع پیش‌تولید سریال «نیلوفروباران» که سال گذشته در مرکز سیما فیلم برآورد تولید شد را داد و گفت: در نظر دارم پیش‌تولید این مجموعه را نیز پس از یک سال آغاز کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.