چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

دعوت رادیو انقلاب برای پیوستن به یک پویش ملی

رادیو انقلاب

سینماپرس: مدیر رادیو انقلاب از شنونده‌های این شبکه درخواست کرد که به پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» بپیوندند.

به گزارش سینماپرس، علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب و دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: در جشن بزرگ انقلاب که در اسفند ماه برگزار می‌شود از ۴۰ نفر که در پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» فعال هستند، تجلیل می‌شود و همچنین از شهروند - برنامه‌سازان و برنامه‌سازان رادیو انقلاب اعم از شبکه‌های ملی و استانی شامل ۴۰ نفر از بهترین تهیه کنندگان، گویندگان، گزارشگران، مستندسازان و برنامه‌های برتر نیز تجلیل صورت می گیرد.  

وی با اشاره به تبیین سیاست ها و محورهای برنامه سازی در رادیو انقلاب عنوان کرد: رادیو انقلاب در راستای رسالت ذاتی خود و با عنایت به نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پی اتخاذ سیاست‌های معاونت صدای رسانه ملی در راستای برنامه‌سازی و تولید محتوا است تا با بهره گیری از ظرفیت های جدید حوزه های تولید پیام و انتشار آن، برای سومین سال پیاپی به فعالیت بپردازد.

حبیبی اضافه کرد: این رادیو ۲۴ ساعته به صورت زنده و شبانه‌روزی در حال تولید برنامه است و طی یک برنامه‌ریزی ۴ ماهه تلاش کرده است ضمن تعامل با نهادها و دستگاه ها از مسئولان کشور دعوت کند تا خدمات، دستاوردها، پیشرفت ها و جشن‌های چهل ساله جوانان و مبتکران ایران اسلامی را تبیین و معرفی کند.

مدیر رادیو انقلاب از ویژه برنامه مشترک این رادیو با مراکز  استان ها با عنوان «سفرنامه پیشرفت» یاد کرد و گفت: این ویژه برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر از رادیو انقلاب پخش می‌شود و ما هر هفته با حضور مسئولان استان ها به تحولات چهل ساله در هر استان می‌پردازیم.

حبیبیدر پایان با بیان اینکه پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» در رادیو انقلاب راه اندازی شده است، اظهار کرد: رادیو انقلاب ضمن تعامل با مخاطبان از شنونده‌های خود می‌خواهد که آثار خود را به نشانی 40.seda.ir ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.