دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

معرفی برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش»

دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون

سینماپرس: برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

 بر اساس این گزارش در رشته‌ی خوش‌نویسی در مجموع در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹نفر به عنوان برگزیده، ۱۳ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۲ نفر شایسته لوح تقدیر معرفی شدند.

بر همین اساس در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی) در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹ نفر به عنوان برگزیده، ۱۴عضو شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۱ نفر شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شدند.

هم‌چنین در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (عروسک) در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹ کودک و نوجوان به عنوان برگزیده، ۱۵ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۹ نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

در همین حال در رشته‌ی نقاشی در چهار گروه سنی (۴تا۶)، (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۱۲ عضو کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند، ۲۰ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۳۷ کودک و نوجوان نیز برای دریافت لوح تقدیر رشته‌ی نقاشی انتخاب شدند.

بر همین اساس ۱۱ کودک و نوجوان به عنوان برگزیده‌ی رشته‌ی عکاسی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در چهار گروه سنی یاد شده معرفی و ۱۱ نفر دیگر موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند و ۱۹ نفر نیز در این بخش لوح تقدیر گرفتند.

در رشته‌ی هنری سفال در این دوره نیز ۱۲ نفر برگزیده شدند و ۱۵ عضو دیپلم افتخار و۲۳ کودک و نوجوان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز افرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.