پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

پوستر و تیزر ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» منتشر شد

بخش «سیمرغ و پروانه‌ها»

سینماپرس: پوستر و تیزر ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» که به نمایش فیلم‌ها و انیمیشن های کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس؛ آثار ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» که به نمایش فیلم‌ها و انیمیشن‌های کودک و نوجوان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد، از روز شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود. ۹ پردیس سینمایی و سینما در تهران و یک سالن از مراکز ۳۱ استان و دو منطقه آزاد در روزهای ۱۳ الی ۱۷ بهمن ماه در سانس صبح به نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص دارند.

تیزر «سیمرغ و پروانه‌ها» ساخته وحید گلستان که همزمان با آغاز جشنواره منتشر شده است، نماد پروانه در مدارس به کار گرفته شده است.

در این طرح که برای دومین سال متوالی با هدف حمایت از تولید و اکران آثار کودک و نوجوان در جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، ۵ فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت»، «آخرین داستان»، «بنیامین»، «ضربه فنی» و «پاستاریونی» که هر یک موفق به دریافت جوایز ملی و بین‌المللی شده‌اند، برای کودکان، نوجوانان و خانواده هایشان اکران می‌شوند.

در پوستر این ویژه‌برنامه نیز پروانه‌ها به عنوان نماد سینمای کودک و نوجوان به پرواز درآمده‌اند.

ویژه‌برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.