جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

تقدیر دبیرخانه تئاتر فجر از پیشکسوت تئاتر دفاع مقدس

تجلیل دبیرخانه تئاتر فجر از هنرمند پیشکسوت تئاتر دفاع مقدس

سینماپرس: دبیرخانه ی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به پاس سال ها تلاش و فعالیت موثر علی باسره از پیشکسوتان و چهره های تئاتر دفاع مقدس ایلام از این هنرمند تجلیل کرد.

به گزارش سینماپرس، شامگاه پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه در پایان اجرای نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی محمد اسماعیل بیگی که از شهر ایلام در بخش مسابقه تئاتر ایران-دو در جشنواره حضور داشت از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند، سعید اسدی، پریسا مقتدی و عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، از علی باسره هنرمند پیشکسوت تئاتر ایلام و چهره تئاتر دفاع مقدس تجلیل شد.

در این مراسم سعید اسدی به نمایندگی از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت ارزشمند علی باسره در حوزه های مختلف فیلمسازی و تئاتر یاد کرد و علی باسره را یکی از پیشکسوتان نه تنها تئاتر ایلام بلکه تئاتر ایران خواند که قدردانی و پاسداشت از هنرمندانی چون او وظیفه همگان است.

نمایش «رسم عاشقی آب ها» در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت که مسئولان و هنرمندانی چون شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود دلخواه، صدرالدین زاهد، مهدی سقائیان، بهرام ابراهیمی، علی عابدی، مهدی حاجیان و محمدرضا الوند به تماشای این نمایش نشستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.