دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

اضافه شدن لعیا زنگنه به سریال «دنیای گمشده»

مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده»

سینماپرس: تصویربرداری سریال «دنیای گمشده» به کارگردانی امین امانی در مناطق مختلف تهران در حال انجام است.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده» به کارگردانی امین امانی و تهیه‌کنندگی شاهرخ نوبخت در حال حاضر در لوکیشنی در غرب تهران در حال انجام است. تاکنون ۵۰ درصد از تصویربرداری انجام شده و همزمان با تولید تدوین نیز به تازگی آغاز شده تا این سریال برای پخش به موقع از شبکه دوم سیما آماده باشد.

خبر دیگر درباره این مجموعه اضافه شدن لعیا زنگنه به گروه بازیگران آن است. حضور زنگنه از چندی پیش در این پروژه قطعی شده و این بازیگر پس از انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین این سریال رفت.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصویربرداری «دنیای گمشده» تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت.

این سریال قرار است از ۱۷ فروردین ماه سال آینده روی آنتن شبکه دوم سیما رود.

«دنیای گمشده» به نویسندگی کیاوش زارع‌طلب یک کمدی موقعیت است. داستان این مجموعه درباره یک روحانی جوان است که در یک روستای دور افتاده به همراه مادرش زندگی می‌کند. او یک زندگی ساده روستایی دارد که ناگهان با خبر می‌شود در تهران یک کارخانه ورشکسته شده به ارث برده و همچنین دارای دو خواهر و دو برادر ناتنی است که به لحاظ رفتار اجتماعی و خلق و خو با او تفاوت‌های بسیاری دارند… .

ثریا قاسمی، داریوش کاردان، امیرحسین صدیق، زهرا سعیدی، بهرام ابراهیمی، آرام جعفری، رامین راستاد، نصرالله رادش، آرش نوذری، افشین سنگ‌چاپ، وحید شیخ‌زاده، بهراد خرازی، سارا احمدیان، محمد شیری، عباس محبوب، احمدرضا اسعدی، فرج گل‌سفیدی، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، سمیه مهدی‌پور، آلاله زارع‌طلب، عباس بابایی، علی قلیچ خانی، زهره سلطانی (و با حضور) رضا رویگری، نیما شاهرخ‌شاهی و شراره رخام و (با معرفی) کیاوش زارع‌طلب و رضا خیاطی دیگر بازیگران اصلی این سریال ۱۵ قسمتی هستند.

دیگر عوامل اصلی «دنیای گمشده» عبارتند از: مجری طرح: امیرحسین شرافتی، مدیر برنامه‌ریزی: افشین سنگ‌چاپ، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، منشی صحنه: سحر نوری، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، دستیار اول نور و تصویر: مهدی ریحانی، مجریان گریم: اشکان افشاری‌زاده، حلیمه قشقایی، شاهین فتحی، دستیار اول صحنه: ابراهیم کرامتی، دستیار اول لباس: ساناز هاشم‌پور، عکاس: آرمین فلکی، تدوین و صداگذاری: قاسم خدابنده‌لو، مدیر تولید: میلاد زند، مدیر تدارکات: سیامک اسفندیاری، جانشین تولید: امید ابوحمزه، جانشین تهیه‌کننده: ظهیرالدین فروزان‌نصر، مشاور روانشناسی: نجمه رحمانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.