سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

کارگردان سریال «بی قرار»:

جمع ‌آوری آرای مردمی «جام جم» آدم را به سر ذوق می‌آورد

فلورا سام

سینماپرس: فلورا سام گفت: برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم می‌تواند روی درجه کیفی آثار تلویزیونی تاثیر شگرفی داشته باشد.

به گزارش سینماپرس، فلورا سام کارگردان سریال «بی قرار» در خصوص برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم و مورد توجه قرار دادن آثار تلویزیونی گفت: وجود جشنواره‌ برای به تصویر کشیدن فعالیت تولید کنندگان برنامه‌های تلویزیونی قدم ارزشمندی است و به نوعی مخاطبان را با این تلاش ها آشنا می‌کنند و فیلمسازان هم می‌توانند با بهره گیری از نتایج داوری‌ها علاوه بر جبران، ایرادهای گذشته سلیقه و خواست مردم را در آثار آتی خود لحاظ کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: گستردگی این جشنواره به قدری است که همه همکارانمان در شبکه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا این زحمات را به خوبی برای مردم به تصویر بکشند و به گونه‌ای فراگیر اطلاع رسانی کنند، یکی از نکاتی که باید حائز اهمیت قرار گیرد پخش این برنامه‌ها از شبکه‌های پربیننده برای تبلیغ این جشنواره است.

سام همچنین در خصوص پنجمین دوره این جشنواره افزود: چهار دوره از برگزاری این جشنواره گذاشته و اکنون در حال برگزاری دوره پنجم خود است که نسبت به گذشته تجربیات خوبی را توشه اجرای این دوره کرده و تلاش دست اندرکاران قابل احترام است. من در این دوره مهمان برنامه جشنواره جام جم در شبکه پنج سیما بودم و حس خوبی از دیده شدن سریال «بی قرار» و ارتباط خوبی که توانسته بود با مردم برقرار کند، در من ایجاد کرد. هیجان جمع‌آوری آراء مردمی آدم را به سر ذوق می‌آورد. امیدوارم ما کارگردانان بیش از گذشته دست به تولید آثاری بزنیم که با مخاطب ارتباط برقرار کنند و آموزه‌های خوبی برای آن‌ها داشته باشند.

وی در خصوص نحوه داوری در این جشنواره اظهار داشت: آرای مردمی همیشه برایم لذت بخش بوده و جان دوباره در من ایجاد می‌کند، چون من آثارم را برای مردم می‌سازم و تلاش می‌کنم خوراک فرهنگی خوبی را برایشان تهیه کنم، اما در کنار این آرا دوست دارم نظر هیئت داوران هم به شکلی تخصصی‌تر صورت گیرد تا هر اثری با توجه به رتبه و درجه کیفی داوری شود.

وی در خصوص افزایش درجه کیفی سریال‌های تلویزیون بیان کرد: زمانی سطح کیفی سریال‌ها بالا می‌رود که فیلمسازان خود را در این وادی اثبات شده ندادند و برای هرچه بهتر شدن تولیداتشان تلاش کنند و فیلمنامه‌های پرقدرت و پرکششی را کلید بزنند، بحث بودجه هم در خروجی کارها تاثیر دارد که اگر متناسب با آن سریال نباشد به طور حتم نتیجه قابل قبولی در کیفیت نخواهد داشت و نباید از کنارش به سادگی عبور کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.