چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

سریال‌های نوروز ۹۸ مشخص شدند + تصاویر

سریال های نوروزی

سینماپرس: «نون.خ»، «بر سر دوراهی»، «مرّ قانون» و نسخه سینمایی «پایتخت» کنداکتور نمایشی شبکه‌های تلویزیونی در ایام نوروز ۹۸ هستند.

به گزارش سینماپرس، هرساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما است، تولیدات متنوع و جذابی را فراهم می‌کند. تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تلویزیون پخش سریال‌های منتوع است که می‌تواند برای ساعاتی خانواده‌ها را دور هم جمع کند. در ادامه به معرفی سریال های نوروز ۹۸ می‌پردازیم:

نمایی از سریال «نون.خ»

شبکه یک سیما/ نون.خ مخاطب را شگفت‌زده می‌کند

«نون. خ» مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز ۹۸ است که بعد از مدت‌ها دوری، سعید آقاخانی آن را کارگردانی می‌کند. به گفته مهدی فرجی، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند. فیلمنامه این سریال به قلم امیر وفایی به نگارش درآمده است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

نمایی از سریال «نون.خ»

مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون.خ» گفت: در تهران تصویربرداری این سریال تلویزیونی ادامه دارد و در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. بازیگری اضافه نمی‌شود و کار متفاوتی خواهد بود. شبیه به کارهای قبلی سعید آقاخانی نیست و مخاطب قطعاً شگفت‌زده خواهد شد.

سینمایی «پایتخت» ساعت ۱۶ شبکه یک

چند روزی است که الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» خبر ساخت نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی را داده که بسیاری را خوشحال کرده است. او  گفت: حضور امسال ما ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روزهای آتی کلید می‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

غفوری در خصوص جزئیات بیشتر این تک‌قسمت،‌ گفت: فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محسن تنابنده توسط خشایار الوند نوشته شده و قرار است طی چند روز آینده جلوی دوربین برود. این اثر سینمایی در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر روی آنتن خواهد رفت.

قرار است این فیلم سینمایی با توجه به گفته‌های غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» شب عید از شبکه یک سیما پخش شود؛ باکس سینمایی این شبکه ساعت ۱۶ خواهد بود.

شبکه دو سیما/«ساده‌دلانی» در کار نیست؛ نامش «بر سر دوراهی» روی آنتن می‌رود

پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «بر سر دوراهی» مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. این سریال همانند سریال‌های سال‌های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد. البته به اشتباه در رسانه‌ها اعلام کردند «ساده‌دلان» مجموعه نوروزی است که روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. حامد عنقا تهیه‌کننده این سریال  گفت: این سریال نوروزی نامش «بر سر دوراهی» است و «ساده‌دلانی» در کار نیست. «بر سر دو راهی» مردم را غصه‌دار نمی‌کند و یک ملودرام عاشقانه با نشاط است.

ساعت‌های پخش سینمایی شبکه دو سیما هم ساعت ۱۷:۳۰ خواهد بود.

شبکه سه سیما/ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در «مرّ قانون»

سریال «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده برای نوروز ۹۸ از شبکه سه سیما پخش شود. این مجموعه قرار است در ایام نوروز ۹۸ ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن برود. این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده‌اند. مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... در این سریال بازی می‌کنند.

نمایی از سریال «مرّ قانون»

مهران مهام گفت: شادی حلقه‌ مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه‌ای که این سریال دارد نتیجه‌اش برای مردم جذاب باشد. هدفمان در نوروز این بوده که مردم شاد باشند و بخندند. شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است.

زمان پخش فیلم‌های سینمایی این شبکه هم ساعت ۱۹ خواهد بود.

شبکه پنج سریال نوروزی ندارد

در این میان شبکه پنج سریال نوروزی ندارد و احتمالا فیلم‌های سینمایی روی آنتن ببرد و یا از سریال‌های تأمینی و بازپخش استفاده کند. البته در کنار سریال‌هایی که برای پخش آماده می‌شوند، برنامه‌های مختلفی نیز در دست تولید است و همچین شبکه‌های تماشا و آی‌فیلم هم مثل همیشه بازپخش سریال‌های پرمخاطب سال‌های گذشته را در کنداکتور خود دارند.

زمان پخش فیلم‌های سینمایی شبکه پنج سیما هم ساعت ۲۳ است.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.