یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

«هفت شهر عشق» در شبکه یک

مجموعه «هفت شهر عشق»

سینماپرس: سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان این مسابقه گفت: مجموعه «هفت شهر عشق» یک فیلم مسابقه است که با حضور بازیگران سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی پخش می شود.

به گزارش سینماپرس؛ ابوطالب افزود: این مسابقه در بستر شعر و تاریخ تمدن اسلامی ساخته شده و هدف از آن نشان دادن علاقه ها و وابستگی های فرهنگی کشورهای حوزه نوروز است.
تهیه کننده این فیلم مسابقه گفت: ۵ شرکت کننده این مسابقه از هنرپیشه های کشورهای ترکیه،  آذربایجان ، تاجیکستان، افغانستان و هند هستند و ۶ بازیگر ایرانی هم در این مسابقه شرکت دارند که عبارتند از: حسام نواب صفوی، کاوه خداشناس، علی رام نورایی، نفیسه روشن ، سوگل طهماسبی  و نرگس محمدی
سعید ابوطالب افزود: این مسابقه در  ۱۶ قسمت ساخته  شده است که از اول نوروز  با ۵ بازیگرایرانی شروع و هر شب با  حضور ۸ بازیگران ایرانی و خارجی اجرا  و در مرحله آخر یکی از گروههای دو نفره که ترکیبی از یک بازیگر ایرانی و خارجی است بعنوان برنده مسابقه معرفی می شود.
گفتنی است این فیلم مسابقه در لوکیشنهای داخلی و خارجی از جمله دهلی نو، قونیه، هرات، باکو، تهران، کاشان، شیراز ، اصفهان و شیراز تصویر برداری شده است
این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی سعید ابوطالب و اجرای عبدالرضا امیراحمدی حدود ساعت ۱۵ : ۲۳ دقیقه هرشب به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.