دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

«مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران» کار خود را آغاز کرد

«مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران»

سینماپرس: مجمع عمومی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران با حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای پیوسته در خانه سینما برگزار شد و با تصویب اساسنامه پیشنهادی هیأت موسس، مرکز توسعه ی سینمای کودک و نوجوان ایران رسماً تأسیس و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سینماپرس، پس از اعلام موجودیت مرکز توسعه، بلافاصله نخستین مجمع عمومی این مرکز تشکیل و با برگزاری انتخابات، نادره ترکمانی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، سیدجواد هاشمی، بیژن بیرنگ، حسن آقاکریمی، داریوش باباییان با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب و وحید گلستان و نادر یغمائیان نیز به عنوان اعضای علی البدل آن انتخاب شدند. همچنین امیر مشهدی عباس و علی نوری اسکوئی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل مرکز توسعه برگزیده شدند.

در نخستین جلسه شورای مرکزی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران که روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ با حضور همه اعضای شورای مرکزی و بازرس مرکز توسعه تشکیل شد، پوران درخشنده به عنوان رئیس مرکز توسعه برگزیده شد و حسن آقاکریمی نایب رئیس، داریوش بابائیان خزانه دار و سیدجواد هاشمی به عنوان سخنگوی مرکز توسعه شدند.

مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران که فیلمنامه نویسان، کارگردانان، تهیه کنندگان و پخش کنندگان حوزه سینمای کودک و نوجوان ایران اعضای پیوسته آن هستند، تشکیلاتی غیردولتی است که تلاش مستمر و همه جانبه برای اعتلای سینمای کودک و نوجوان ایران را به عنوان هدف اصلی خود برگزیده است.

بیتا منصوری، نادره ترکمانی، ایرج طهماسب، حسن آقاکریمی، وحید گلستان، علی عبدالعلی زاده، رهبر قنبری، غلامرضا آزادی و وحید نیکخواه آزاد اعضای هیأت موسس مرکز توسعه بودند که اساسنامه پیشنهادی مرکز توسعه را تدوین و به مجمع عمومی مؤسسان ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.