چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

ویژه برنامه نوروزی "رضا رفیع" در شب تحویل سال

 رضا رفیع

سینماپرس: برنامه «شبخند» که مدتی است از شبکه شما روی آنتن رفته است در شب تحویل سال ۹۸ ویژه برنامه‌ای را با بخش‌های متنوع و جذاب روی آنتن خواهد فرستاد

به گزارش سینماپرس، رضا رفیع مجری برنامه شبخند تصریح کرد: پخش این برنامه با رویکرد ادبی-انتقادی از شبکه شما آغاز شده و علاوه بر خود من در هر قسمت دو مهمان شاعر و طنزپرداز حضور دارند که در طول هفته با هم به رقابت می‌پردازند.  ما در طول پخش برنامه یک نموارد که حاصل رأی مردم است را داریم که با رأی مخاطبان برنامه نمودار هر شرکت‌کننده تغییر می‌کند که باعث می‌شود مردم هم به رقابت بپردازند.

 وی افزود: برنامه "شبخند" براساس رویکرد شبکه شما مبنی بر استانی بودن شبکه تنظیم شده به طور مثال در برنامه به بررسی روزنامه‌های استانی می‌پردازیم که این کار را خودم انجام می‌دهم و سعی ‌می‌کنم به زبان شوخی نکاتی را مطرح کنم و یا در بحث مسابقه ما سوژه‌هایی را از استان‌های مختلف می‌دهیم تا آنها درباره این سوژه‌ها شعر بگویند.

رفیع خاطرنشان کرد: ما حتی در برنامه بخشی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌ایم که در آن ما یک بیت شعر را می‌خوانیم و علاقه‌مندان می‌توانند بیت دیگری بر آن بسرایند که در برنامه به نام خود آنها خوانده خواهد شد، به این نحو برنامه شبخند با مشارکت مردم، شاعران طنزپرداز و حرف‌های انتقادی خودم شکل گرفته است.

مجری این برنامه تلویزیونی گفت: با نزدیکی به هفته‌ها و روزهای پایانی سال برنامه شبخند را به شکل ویژه درآوردیم یعنی به پیشنهادی اقای قویشی تهیه‌کننده برنامه آن را از حالت عادی مسابقه‌ای بیرون کشیدیم و در هفته پایانی سال شبخند ویژه را با زمان بیشتری پخش می‌کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا از روز ۲۵ اسفند شبخند ویژه روی آنتن رفت که در آن هر شب ۴ میهمان در برنامه حضور دارند، زوج‌های شاعر طنزپرداز را داریم که در آن  پشت صحنه و زندگی این زوج‌ها به نمایش درمی‌آید و در کنار آنها دو مهمان طنزپرداز دیگر داریم با سوژه‌های اعلامی بداهه می‌گویند.

رفیع تصریح کرد: برنامه شبخند برای پایان سال همچنان ادامه دارد تا شب سال تحویل که در این شب با یک برنامه شش ساعته روی آنتن خواهیم رفت که در آن ویژه برنامه تحویل سال را در شبکه شما اجرا خواهد شد.

مجری برنامه شبخند درباره پخش برنامه شبخند زمان تحویل سال و ایام عید گفت: من تا شب تحویل سال در برنامه حضور دارم و در شب تحویل سال هم ویژه برنامه را در شبکه شما اجرا خواهم کرد و در کنار ما شهرام شکیبا و ناصر فیض از مناطق جنوبی و یادمان‌های دفاع مقدس ارتباط زنده خواهند داشت.

 وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع با توجه به حضور اقای محمد تربتی تهیه‌کننده دیگر برنامه در شهر نجف اشرف گزارش‌هایی خواهیم داشت و در استودیو هم مهمان‌های ارجمندی با شروع برنامه از ساعت ۲۰ حضور خواهند داشت.

رفیع خاطر نشان کرد: من پس از پایان برنامه تحویل سال به استان خراسان خواهم رفت و مخاطبان در این ایام شاهد برنامه دیگری خواهند بود تا پس از تعطیلات نوروز که شبخند مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.