جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

برد پیت در لباس مرغ

بازیگری که برای جذب مشتری رستوران لباس مرغ پوشید!

برد پیت

سینماپرس: بیشتر بازیگران مشهور در گذشته برای تامین مالی زندگی خویش، به شغل‌های کم درآمد روی می‌آوردند.

به گزارش سینماپرس، بیشتر بازیگران مشهور در گذشته خود برای تامین مالی زندگی خویش، به شغل‌های کم درآمد که معمولاً شامل خدمتکاری و یا در بهترین حالت متصدی فروشگاه‌ها می‌شود، روی می‌آوردند.

بعضی نیز مانند برد پیت به شغل‌های عجیب تری مشغول شدند. او با لباسی شبیه یک مرغ بزرگ برای رستورانی به نام «ال پولو لوکو» مشتری جذب می‌کرد.

پدر او در یک شرکت حمل و نقل و مادر او نیز در مدرسه‌ای به عنوان مشاور کار می‌کرد، او در دانشگاه میزوری در رشته خبرنگاری تحصیل کرد و در روزهای پایانی فارغ التحصیل شدنش از علاقه خود به سینما مطلع شد و از آنجا که در شهر میزوری فیلمی ساخته نمی‌شود، به لس آنجلس مهاجرت کرد.

او در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» نقش کوتاهی بازی کرد و بد از بازی در این فیلم به تدریج وارد سینمای هالیوود شد و سال ۱۹۹۵ به یک فوق ستاره تبدیل شد و برای اولین بار برنده جایزه گلدن گلوب نقش مکمل مرد و نامزد جایزه اسکار در سال ۱۹۹۷ به خاطر بازی در فیلم «دوازده میمون» شد. او همچنین یک شرکت تهیه فیلم دارد که نسبتاً موفق عمل کرده و دو فیلم «رفتگان» و «مانیبال» دومین و سومین نامزدی اسکار برای برد پیت را به ارمغان آوردند.

بعد از انصراف فرانکل و سودربرگ از ساخت فیلم مانیبالدر ابتدا تصور می‌شد، این فیلم شکست سنگینی را پشت سر بگذارد. اما با حضور بنت میلر و برد پیت این فیلم کار خود را با شش نامزدی اسکار پایان داد. او در چند سال گذشته در طی مصاحبه‌ای گفته بود که آخرین فعالیتش در سن ۵۰ سالگی خواهد بود، اما اخیرا در فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» به گارگردانی کویتین تارانتینو به ایفای نقش پرداخته که به زودی اکران خواهد شد.

برد پیت از سال ۲۰۰۰ با جنیفر آتیستون ازدواج کرد که این اتفاق را از اتفاق‌های نادر هالیوود میدانستند. تا اینکه در سال ۲۰۰۵ از آتیستون جدا شد و در سال ۲۰۱۴ با آنجلینا جولی ازدواج کرد.

جولی و پیت فعالیت‌های خیر خواهانه زیادی را انجام دادند و سه بچه را به فرزند خواندگی قبول کردند که یکی از آن‌ها زهرا نام دارد؛ این کودک را در سفری به کشور اتیوپی به فرزندی قبول کردند. اما رابطه این دو نیز زیاد طول نکشید و در سال ۲۰۱۶ آنجلینا جولی درخواست جدایی از پیت را داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.