یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

اندر احوال چهارراه فردوسی

عادل فردوسی پور فرزند سیاست است، نه رسانه!

عادل فردوسی‌پور

سینماپرس: درست به همان دلیل که دایی حق دارد مبعلی را و کیروش، رحمتی را و عادل، فلان عامل ۹۰ را تنبیه یا اخراج کند، فروغی هم محق است برای این امور!

به گزارش سینماپرس،  درست به همان دلیل که دایی حق دارد مبعلی را و کیروش، رحمتی را و عادل، فلان عامل ۹۰ را تنبیه یا اخراج کند، فروغی هم محق است برای این امور! اگر فضولی سایپا به رؤسای تلویزیون نیامده، به دایی هم ربطی ندارد برخورد علی فروغی با عادل! "چون فردوسی‌پور محبوب است" که نشد حرف! وانگهی! همه‌ی این جماعت که این روزها در پیج فروغی به او فحش می‌دهند، در مقاطع متعددی با خواهر و مادر شومن ۹۰ وصلت کرده‌اند! من این را پایین‌شهری بنویسم؛ تخم مدیر شبکه‌ی ۳ را باید طلا گرفت که باز گذاشته کامنت‌هایش را! از این کامنت‌ها عکس بگیرید و هر وقت جریان غربزده‌ی افسادات، جریان انقلابی را متهم به بی‌ادبی کرد، این سیل عاری از ادب را به رخ‌شان بکشید!

حرافی‌های عادل روی سن که گربه‌صفت، چنگ به تقدیرکنندگانش کشید، نشان داد تصمیم به حذف فردوسی‌پور اقلا از ۹۰ چه تصمیم درستی است! مع‌الاسف مواجهه‌ی سازمان با عادل به‌خصوص در عصر ضرغامی، از شومن ۹۰ یک بچه‌ننر ساخته که واقعا لیاقت هیچ معرفتی را ندارد! خود من در موضوع پویول روادارانه‌ترین متن را نوشتم اما عادل نشان داد نه فرزند رسانه ملی که تا خرخره "آلت دست افسادات" است! این همه لشکرکشی آیا طبیعی است!؟ خود عادل آیا یک‌دهم این شامورتی‌بازی‌ها را از عوامل ۹۰ تحمل می‌کند!؟ چطور برای ۹۰ "سازمان" قائل است ولی برای صدا و سیما نه!؟

"سال سختی بر من گذشت" یعنی چه!؟ از من روزنامه‌نگار هم چند تایی مطلب کار نکرد ۹۷ سردبیر! درست یا غلط! او اصلا سردبیر شده برای همین چیزها! که گاهی یک متن را کار نکند! و گاهی چند جمله از یک متن را! سال به این درازی؛ حالا گیرم ۲ قسمت از برنامه‌ی ۹۰ هم مختصر شده! این شد "سال سخت"!؟ و بعد مصاحبه با رسانه‌های دیگر! و خروج بر تلویزیون! و تکرار مکرر این حرکت! واقعا لعنت بر ضرغامی که عادل را این همه متوهم کرد! او اگر برخورد حرفه‌ای با عادل می‌داشت، الان شاهد این ماجرا نبودیم! فروغی اما ان‌شاءالله مهر ختامی باشد بر مجری‌سالاری! و کاش جمع کند بساط این همه جوایز را! من با اصل این همه جایزه و همایش مشکل دارم! مگر کسی از مادران شهدا با وجود این همه صبر، تقدیر می‌کند که این همه ستاره‌مربع راه انداخته‌اید!؟ لطفا بس کنید! ذله کردید ملت را خب با این همه زیرنویس! این هم جوابش! با این همه حاشیه! و اما سخنی با پرویز پرستویی که توهم زده خود "حاج‌کاظم" است! همین که فروغی، هیچ‌کسی را تا به حال گروگان نگرفته، کلی از تو جلوتر است! بله! من از "کت حاج‌کاظم" بیشتر می‌ترسم تا "کاپشن فروغی"!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.