یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

شبه روشنفکری

تمسخر یک بازیگر برای بازی در نقش همسر مدافع حرم

فیلم داستانی هنگامه

سینماپرس: سوگل طهماسبی بازیگر فیلم داستانی «هنگامه» گفت که به دلیل بازی در این فیلم با مضمون شهدای مدافع حرم، خیلی از همکارانم مرا مسخره کردند و قلبم را شکستند!

به گزارش سینماپرس، سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون که در ویژه برنامه تلویزیونی «سیاهپوش» حضور یافته بود، به بیان خاطراتی از بازی در فیلم داستانی «هنگامه» با موضوع شهدای مدافع حرم پرداخت.

وی گفت: وقتی فیلمنامه «هنگامه» را خواندم، احساس کردم فضای متفاوتی به من پیشنهاد شده است و قصه «هنگامه» برایم خیلی تفاوت داشت. آن زمان (سال ۹۵) خیلی راحت نمی‌توانستیم درباره مدافعان حرم صحبت کنیم، چون عامه مردم هنوز با این فضا چندان آشنا نبودند.

این بازیگر ادامه داد: در آن مقطع احساس کردم که الان وقتش رسیده ارادت خودم را ثابت کنم. جالب بود که خیلی از همکارانم مرا مسخره کردند و قلبم را بابت این موضوع شکستند! من ناراحت شدم و قلبم شکست؛ بابت اینکه احساس کردم دید آدم‌ها چقدر می‌تواند کوتاه باشد.  اما همان آدم‌ها که مرا مسخره کردند، بعداً اتفاقی افتاد و پست گذاشتند و از مدافعان حرم دفاع کردند.

طهماسبی در بخش دیگری از این برنامه یادآور شد: فیلم «هنگامه» خیلی دیده شد. به خاطر دارم وقتی در جشنواره عمار به همراه ۵ خانواده از عزیزان شهدای مدافع حرم فیلم را می‌دیدم، به یک باره مادر یا همسر یک شهید می‌آمد مرا بغل می‌گرفت و می‌گفت: «این منم! هنگامه منم!» حس واقعا عجیبی بود.

  «هنگامه» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد ساخته شد و امین ایمانی و سوگل طهماسبی در آن ایفای نقش کردند. «هنگامه» فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را هم در بخش داستانی و نقش اول بازیگر زن کسب کرد.

در خلاصه  داستان این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.