سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

بارندگی‌های اخیر؛

مشکل جدی بر سر راه سریال شبکه ۲

سریال برسردوراهی

سینماپرس: بارندگی‌های هفته‌های اخیر به ویژه در روزهای گذشته عوامل سریال «بر سر دوراهی» را برای ادامه کار با مشکل روبه‌رو کرده است.

به گزارش سینماپرس، «بر سر دوراهی» که به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی همزمان با پخش به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در حال تصویربرداری نیز هست، با مشکلات جدی روبه‌رو شده است.

از آنجایی که اغلب سکانس های سریال خارجی و در خیابان هستند، بارندگی های هفته اخیر برای «بر سر دوراهی» که حوالی ۴۵ روز است کلید خورده همواره مشکل آفرین بوده است.

گروه در هفته های قبل برای جبران مشکل و متوقف نشدن کار، تلاش کردند بخش هایی از کار را در استودیو کروماکی ضبط کنند اما این امکان برای همه سکانس های خارجی ممکن نیست.

اکثر سکانس های اصلی «بر سر دوراهی» خیابانی هستند و علاوه بر اینکه تصویربرداری همزمان با پخش فشار زیادی را به گروه وارد کرده، بارندگی بی وقفه نیز تیم را دچار مشکلات جدی کرده است.

عوامل این سریال همچنین روز گذشته اعلام کردند بخشی از درآمدشان را برای کمک به سیل زده های کشور از طریق هلال احمر به این هموطنان اختصاص داده اند و از سازندگان سه سریال نوروزی دیگر نیز دعوت کردند به این پویش بپیوندند.

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، شیرین آقاکاشی، یلدا قشقایی، محمد ساربان، با حضور  افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی با هنرمندی عنایت بخشی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی و میترا حجار بازیگران «بر سر دوراهی»   هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.