چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

روی آنتن شبکه ۴؛

«باشگاه مشت زنی» در «سینما اقتباس» به نمایش در می آید

کتاب4

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «مجله کتاب» در برنامه این هفته خود به سراغ خودشناسی رفته و به معرفی کتاب‌هایی با این موضوع می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «مجله کتاب» که هر هفته، جمعه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ به‌روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود؛ در بخش گپ‌وگفت خود به سراغ مجتبی رحماندوست نویسنده داستان های قرآنی رفته و با وی در خصوص آثارش و موضوع برنامه گفتگو می کند. مجتبی رحماندوست دکترای ادبیات عرب دارد و مدرس دانشگاه است. وی به عنوان نویسنده هم در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، هم در حوزه ادبیات بزرگسالان آثار متعددی در کارنامه اش دارد.


در بخش «سینما اقتباس»، این هفته بخش هایی ازفیلم «باشگاه مشت زنی» چهارمین اثر دیوید فینچر، کارگردان بزرگ آمریکایی به نمایش در می آید. این فیلم یک درام روانشناختی – جامعه شناختی است که بر اساس کتابی با همین نام به قلم چاک پالنیک ( Chuck Palahniuk) در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است.


«چهار کتاب» و معرفی ۴ کتاب مرتبط با موضوع برنامه و معرفی ۴ کتاب در فضای مجازی و همچنین مرور و تحلیلی بر مهم ترین رویدادهای کتاب در هفته ای که گذشت توسط محمدصادق علیزاده از دیگر بخش های برنامه «کتاب ۴» می باشد.
«کتاب۴» به تهیه کنندگی علیرضا وحیدزاده و با اجرای سیدفرشاد عریضی محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.