چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

شب گذشته در کن؛

رونمایی فیلم تازه تارانتینو با تشویق ۶ دقیقه‌ای مخاطبان

 دی کاپریو و برد پیت - کوئنتین تارانتینو

سینماپرس: کوئنتین تارانتینو ۲۵ سال پس از روزی که فیلم «داستان عامه‌پسند» خودش را در جشنواره کن به نمایش درآورد، با فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» به این جشنواره بازگشت.

به گزارش سینماپرس، شاید بشود گفت جدیدترین فیلم تارانتینو که با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی ساخته شده فیلمی بوده که بیش از هر فیلم دیگری در کاخ جشنواره کن با اقبال رو به رو شده است.

نتیجه تماشای این فیلم که دیشب اولین اکران جهانی‌اش را تجربه کرد، تشویق ایستاده تماشاگران به مدت ۶ دقیقه بود.

پس از نمایش فیلم تارانتینو گفت: این فیلم را تقدیم می‌کنم به بازیگران فوق‌العاده‌ام، تهیه‌کنندگان و استودیویی که به من کمک کردند تا این فیلم را بسازم. ممنون برای اینکه چنین تماشاگران فوق‌العاده‌ای هستید.

این فیلم نهمین فیلم تارانتینو است؛ فیلم که در حال و هوای دهه ۱۹۶۰ و فضای «بیتلی»  ساخته شده است. در عین حال این اولین فیلم دی‌کاپریو پس از ۴ سال است. او پس از بازی در «بازگشته از گور» که با آن برنده اسکار شد، در فیلم دیگری بازی نکرده بود.

برای تماشای این فیلم چهره‌های درجه یک دنیای سینما نیز حضور یافتند؛  ژانگ زییی،  گائل گارسیا برنال،  دیگو لونا،  لئاسیدو،  تیلدا سوینتون و گیوم کانِت.

زاویه دولان کارگردان نامدار نیز در میان تماشاگران حضور داشت و پیش از شروع فیلم روی فرش قرمز دیده شد. داکوتافانینگ و آدرین برودی و میشل رودریگز نیز از جمله حاضران بودند. گروهی نیز پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آننوشته شده بود: زنده باد تارانتینو.

تارانتینو و سونی پیکچرز کلاسیکز از یک روز پیش از نمایش فیلم از همه خواستند که داستان فیلم را لو ندهند. در کن نیز تیری فرمو همین درخواست را از شرکت کنندگان در کن به عمل آورد تا همه بتوانند فیلم را بدون هیچ پیش زمینه‌ایدر ماه جولای در سینماها ببینند.

تارانتینو ۲۵ سال پیش برای نمایش «داستان عامه‌پسند» موفق به کسب نخل طلای کن شده بود.

امسال آلخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان مکزیکی که ۵ بار جایزه اسکار دریافت کرده ریاست گروه داوران بخش رقابتاصلی کن برای اهدای جایزه نخل طلا را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.