شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

نمایش آثاری با موضوع افغانستان

پویش «برادری» آغاز به کار کرد

پویش «برادری» را با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی

سینماپرس: اکران‌کنندگان مردمی «عمار» در سراسر کشور پویش «برادری» را با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند.

به گزارش سینماپرس، اکران‌کنندگان مردمی «عمار» در سراسر کشور، پویش «برادری» را به همراه اکران فیلم‌های جشنواره «عمار» با موضوع افغانستان و با هدف حمایت از خواهران و برادران افغانستانی کلید زدند که این پویش تا روز پنجشنبه ۹ خردادماه ادامه دارد.

تا امروز و در قالب پویش «برادری» آثار جشنواره مردمی فیلم «عمار» با موضوع افغانستان در شهرهای چناران، میناب، نهاوند، فراشبند، باغملک و نیک‌شهر اکران شده است. در این میان، شهرهای فراشبند و نهاوند نسبت به سایر شهرهای کشور فعال‌تر ظاهر شدند و فیلم‌های جشنواره «عمار» را در مصلای نمازجمعه، مدارس و بقاع متبرکه نمایش دادند.

شهرهای تهران، اشتهارد کرج، میاندوآب، رامهرمز، آباده، ماسال، سبزوار، سرخس، راوند کاشان، ایذه، یزد، دهاقان اصفهان، بیرجند، شیراز، ورامین، مشکین‌شهر اردبیل، نیکشهر سیستان و بلوچستان، کازرون، جهرم، مهدی‌شهر، سمنان، بستان‌آباد و دانشگاه صنعتی شاهرود نیز اکران فیلم‌های جشنواره «عمار» با موضوع افغانستان را در دستور کار خود دارند.

در این پویش مستندهای «فرمانده»، «مادرانه»، «پسرم» و «ماموریت خدا» در کنار فیلم داستانی «جمعه‌گل» و نماهنگ «وارثین» برای مخاطبان و علاقه‌مندان اکران می‌شود و همچنین کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» که در مورد شهدای افغانستانی دفاع مقدس و نوشته محمد سرور رجایی است، برای مخاطبان معرفی و توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت این فیلم‌ها و پیوستن به پویش «برادری» می‌توانند به سایت Ekran.AmmarFilm.Ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.