دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

طی حکمی از سوی پیمانجبلی؛

مدیر دفتر معاونت برون مرزی صداوسیما در سوریه منصوب شد

شبکه‌های بین‌المللی صداوسیما

سینماپرس: با حکم معاون برون مرزی رسانه ملی، ناجی چنانی به سمت مدیر دفتر معاونت برون مرزی صداوسیما در سوریه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما طی حکمی «ناجی چنانی» را به سمت مدیر دفتر معاونت برون مرزی رسانه ملی در سوریه منصوب کرد. در این حکم آمده است نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «مدیر دفتر برون مرزی در سوریه» منصوب می شود.

در ادامه این حکم آمده است با توجه به اهمیت فراوان حضور فعال شبکه های برون مرزی در سوریه و به منظور تبیین نقش جبهه مقاومت در مرحله گذار از دوران حضور تکفیری ها و حامیان آن ها، مقتضی است با هماهنگی کامل با واحدهای ستادی معاونت و با استفاده از ظرفیت های دفتر، خدمات مورد نیاز شبکه های برون مرزی را به نحو احسن تامین کنید. در این حکم از زحمات حسین مرتضی در دوران تصدی این مدیریت تشکر شده است.

چنانی دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل و دیپلماتیک دانشگاه اسلامی لبنان است وی دارای کارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوق از دانشگاه امام صادق(ع) است. چنانی از سال ۸۱ تا ۹۰ گوینده خبر و مجری برنامه‌های گفت و گوی سیاسی شبکه العالم بود و پیش از این سردبیر ارشد نیوزروم شبکه العالم (از سال ۸۱ تا سال ۸۷)، مدیر اتاق خبر شبکه العالم (از سال ۸۷ تا سال ۹۰)، مدیر کل اخبار شبکه العالم (از سال ۸۸ تا سال ۹۰) و مدیر دفتر شبکه پرس تی وی، آی فیلم و هیسپان تی وی در لبنان (١٣٩٢ الی ١٣٩٤) بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.