جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

سلبریتی‌ها و داستان‌های تکراری!

وقتی پرویز پرستویی مدافع حقوق دیگران می شود+ عکس

پرویز پرستویی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «نقی سیف جمالی»

سینماپرس: پرویز پرستویی می گوید که نگار جواهریان به دلیل آنکه مادر، خواهر و اقوامش در کانادا ساکن هستند برای به دنیا آمدن فرزندش به این کشور سفر کرده است تا در کنار آن‌ها آرامش داشته باشد.

به گزارش سینماپرس، در ادامه جریان سلبریتی‌ها و اظهارنظرهای عجیب و غریب ایشان و حمایت‌هایشان از یکدیگر، اینبار پرویز پرستویی با انتشار تصویری از خود، رامبد جوان و نگار جواهریان علت سفر این زوج به کانادا را در اینستاگرامش توجیه کرد: «سلام عزیزان
بنده به اظهار نظر مردم عزیز کاری ندارم که بحقه یا ناحق، سخنم با رسانه هاست، چه بعضی از سایت ها و چه صدا و سیما.

کمی تحمل داشته باشید و دست به دست هم بدید تا توسط پلیس اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه شان کنند، که چرا پول بیت المال را به خارج از کشور برده تا همسرش زایمان کند.

ولی یه سوال دارم و خطاب ام به همه ملت ایرانه، اگر دختر دارید و باردار باشد معمولا موقع زایمان دختر دوست دارد مادرش در کنارش باشد یا مادر شوهرش؟ از قدیم و ندیم یادمونه که در چنین مواقعی دختر با مادر راحت تر است تا خانواده همسر، با انصاف ها الان اگه همسر رامبد در ایران زایمان میکرد همه مشکلات مملکت حل میشد؟

عزیزان، هموطنان، زن موقع زایمان در سخت ترین شرایط زندگیست و حداقل نباید تنها باشد. خوب نگار جواهریان، مادر و خواهر و فامیلاش ساکن مونترال هستند، آیا باید در تنهایی در تهران بدون یارو یاور و تنها به کمک رامبد کودک خود را بدنیا بیاورد؟ چرا نباید پیش خانواده اش باشد؟ آیا شما به بستگانتان، دختر، پسر، فامیل که در خارج از کشور دارید سر نمی زنید؟ پس این صف های طویلی که در کنار سفارتخانه ها در ایران کشیده شده همه دشمن هستندو ضد ایرانی؟

خب چرا دولت در سفارتخانه را نمی بندد؟ آیا هر کسی در اینجا گفت ایران، ایران، از ایران که خارج شود دشمن است؟ اینهمه ایرانی در خارج از کشور زندگی می کنند، همه دشمن ایرانند؟ واقعا از این قضاوت بد و بی انصافانه عده ای بخصوص صدا و سیما خجالت میکشم، مشکل ما الان در این مملکت رامبد و همسرش نیست.

هر روز از صبح تا شب مردم ایران در فکر هستند که سرانجام کارمان به کجا خواهد کشید، مدام از هم میپرسند که بنظر شما جنگ می شود یا نه، بنظر شما اینها به توافق می رسند یا نه و هزاران حرف و حدیث دیگر ...

حالا ما در این بحران گیر دادیم چرا رامبد همسرش را برده کانادا فارغ بشه!!»

نظرات

  • بیتا ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۶
    0 0
    یعنی میخای بگی اظهار نظر مردم کشکه.چطور شما میتونی نظر بدی مانه؟شما جزء مردم نیستی؟شما پرویز پرستویی هستی؟ معروفی؟رسانه ها وسایت ها طرف مردمن نه طرف شما.حالا میخای چی بگی؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.