دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

مدیر شبکه کودک خبر داد؛

نقشه جدید «بی‌بی‌سی» برای کودکان ایرانی

محمد سرشار

سینماپرس: محمد سرشار به پخش برنامه‌هایی برای کودکان در بی‌بی‌سی فارسی واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، محمد سرشار در متنی مفصل نوشت:

روباه پیر این‌بار خودش وارد جبهه هجمه فرهنگی به کودکانمان شده و قرار است با بودجه وزارت خارجه انگلیس، در بی‌بی‌سی فارسی برنامه‌هایی را برای کودکان پخش کند!

این اقدام سازمان دولتی بی‌بی‌سی علیه ایران سه جنبه دارد:

۱_ شبکه‌های فارسی‌زبان کودک در جذب مخاطب شکست خورده‌اند و در سه سال اخیر، دچار ریزش شدید مخاطب شده‌اند. آن‌گونه که با موفقیت‌های شبکه کودک سیما، سردمدار این جنگ نیابتی یعنی جم‌جونیور، یک ریزش  ۹درصدی مخاطب را تجربه کرده. (اینجا فرصت مناسبی برای شرح این رویارویی پنهان نیست.)

۲_ جنگ دشوارتری در پیش است!

بخش کودک بی‌بی‌سی‌فارسی حریف قدری برای شبکه کودک خواهد بود چرا که روی یکی از بزرگترین و قوی‌ترین آرشیوهای برنامه‌سازی کودک دنیا _ یعنی سی‌بی‌بیز (خردسال) و سی‌بی‌بی‌سی (کودک) _ نشسته و با دوبله این گنج بزرگ، سال‌ها تجربه آنها را با خود حمل می‌کند.

۳_ راه‌اندازی بخش کودک مقدمه راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی کودک فارسی‌زبان خواهد بود و این جنگ نرم رسانه‌ای علیه کودکان ما، ابعاد وسیع‌تری پیدا خواهد کرد.

به یاری خداوند ما در شبکه کودک در کنار خانواده‌ها، برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد. امیدوارم بزرگانی هم که باید پشتیبان مجاهدان فرهنگی و والدین خط مقدم این نبرد باشند؛ حمایت‌های خود را بسیار بیشتر کنند.

لاحول و لاقوة الا بالله...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.