سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

از سوی معاون سیاسی رسانه ملی؛

عباس هنرمند رئیس باشگاه خبرنگاران جوان شد

عباس هنرمند

سینماپرس: معاون سیاسی سازمان صداوسیما در حکمی عباس هنرمند را به عنوان «رئیس باشگاه خبرنگاران جوان» منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، مجید آخوندی، معاون سیاسی رئیس سازمان صداوسیما، در حکمی عباس هنرمند را به عنوان رئیس جدید باشگاه خبرنگاران جوان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به اهمیت روزافزون فضای مجازی امید می رود با اتخاذ تدابیر مناسب، جذب و آموزش حرفه ای نیروهای مستعد جوان، ارتقای سطح کمی و کیفی اخبار و برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهید تا شاهد ضریب نفوذ باشگاه خبرنگاران جوان در عرصه رسانه ای کشور باشیم.

معاون سیاسی رسانه ملی در این حکم از زحمات و تلاش های مهدی ترابیان در مدت تصدی سرپرستی باشگاه خبرنگاران جوان تشکر کرد.

عباس هنرمند متولد ۱۳۵۷ تهران و دانش آموخته ممتاز دانشگاه امام صادق (ع) در رشته حقوق جزا است و از سال ۱۳۷۹ وارد معاونت سیاسی سازمان صدا وسیما شد.

او ابتدا دبیری خبر را در خبر رادیو سراسری، رادیو پیام، رادیو جوان و اخبار ۲۱ شبکه یک سیما تجربه کرد و سپس به سردبیری اخبار رادیو پیام، رادیو جوان، خبر ۲۲ شبکه سه سیما، خبر بامدادی، خبر ۱۴ نیمروز و اخبار ۲۱ شبکه یک سیما منصوب شد.

هنرمند همچنین سردبیری تحریریه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وی پیش از انتصاب به ریاست باشگاه خبرنگاران جوان، قائم مقامی اداره کل پخش اخبار سیما را برعهده داشته است و علاوه براین معاونت خبر در مدیریت روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری و مدیریت اتاق خبر موسسه نشر و تنظیم آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای را نیز در کارنامه و تجارب کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.