جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

در صفحه شخصی؛

محمد علیزاده از علت پخش‌نشدن ترانه‌اش در «گاندو» گفت

محمد علیزاده در تشییع پیکر مرحوم علی معلم

سینماپرس: محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ درباره وجود نامش در تیتراژ سریال «گاندو» و پخش‌نشدن ترانه‌اش برای این سریال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، در تیتراژ سریال پرطرفدار «گاندو» که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود، نام محمد علیزاده خواننده پاپ آمده است اما اثری از ترانه او در تیتراژ سریال نیست.

علیزاده درباره پخش‌نشدن ترانه‌اش در «گاندو» توضیحاتی ویدئویی در صفحه شخصی خود ارائه کرد و گفت: برای این سریال یک ترانه سروده و موسیقی برای آن ساخته شد، اما زمانی که به پخش نزدیک می شد، به همراه جواد افشار (کارگردان سریال) که از دوستان خوبم است، به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ بدون وُکال (صدای خواننده) پخش شود، و فکر می‌کنم این خیلی بیشتر و بهتر به سریال کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر زودتر به این نتیجه می‌رسیدم، قطعاً نام من به عنوان خواننده در تیتراژ اعلام نمی‌شد و از تک‌تک مخاطبان عذر می‌خواهم و شرمنده محبت‌های همه‌شان هستم.

این خواننده پاپ گفت: تیتراژ را برای یک سریال دیگر نگه داشته‌ایم که آنجا کار خواهد شد.

علیزاده درباره کم‌کاری خود طی ماه‌های اخیر توضیح داد: این روزها درگیر تولید هستم و احساس کردم ۶ ماهه اول سال را باید تولید کنم. امسال به امید خدا سالی پرکار برای من است و کارهای عاشقانه بسیاری ساخته‌ام که به وقتش منتشر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.