چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه؛

«نیروانا»، محصول مشترک ایران و بنگلادش به مرحله تولید رسید

فیلم سینمایی «نیروانا»

سینماپرس: فیلم سینمایی «نیروانا»، نخستین محصول مشترک ایران و بنگلادش، مراحل فیلمبرداری را سپری می‌کند. پس از بخش‌های مربوط به بنگلادش و افغانستان، این روزها صحنه‌های مربوط با ایران جلوی دوربین رفته است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه «نیروانا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم که از چندی پیش کلید خورده است، مراحل تولید خود را به عنوان نخستین پروژه مشترک سینمایی ایران و بنگلادش سپری می‌کند.

این روزها فیلمبرداری بخش ایران «نیروانا» در حال انجام است و تاکنون نیمی از فیلم جلوی دوربین رفته است. پیش از این فیلمبرداری بخش‌های مربوط به بنگلادش و افغانستان انجام شده بود. بازیگران بنگلادشی، ایرانی و لبنانی در این فیلم بازی دارند و به‌زودی تعدادی بازیگر ایرانی و خارجی دیگر نیز به گروه افزوده می‌شوند.

آنانتا جلیل، برشا خدیجه، شومون فاروق از بنگلادش و مجدی مشموشی از لبنان بازیگران شناخته شده خارجی فیلم هستند. امیرحسین صدیق، کاوه خداشناس، حسن اکلیلی، بهراد خرازی، مرتضی خانجانی، جواد ولاتخافی، محسن احمدی‌نیک، حسن حسن‌زاده، مریم نقیب، محمدرضا هدایتی و محمد فیلی نیز ترکیب هنرمندان ایرانی فیلم را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «یک مأمور پلیس بنگلادش برای نجات جان تعدادی از هموطنانش که در دست یک باند انتقال مواد مخدر از افغانستان به ترکیه و اروپا گرفتار آمده‌اند،  به آن دو کشور و ایران سفر می‌کند تا بتواند با کمک پلیس اینترپل و پلیس ایران، مأموریت خود را به سرانجام برساند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.