یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

سلبریتی های بی سواد

تسلیت به حمید فرخ نژاد بابت فرار «همسر شیخ»

حمید فرخ نژاد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: چندی پیش حمید فرخ نژاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: میان این‌همه شیخ که توی مملکتمان شبانه‌روز تلاش می‌کنند، کاش یک شیخ محمد بن راشد داشتیم. این در حالی است که به تازگی زن حاکم دبی از آلمان پناهندگی خواسته و هم‌اکنون در مکان مخفی زندگی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، فرار «شاهزاده هَیَا»، خواهر پادشاه اردن و زن «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم امارت دبی سبب شد تا برخی کاربران در فضای مجازی پیام های تسلیت ویژه ای را به یکی از سلبریتی های بی سواد در صنعت سینمای ایران با نام حمید فرخ نژاد صادر نمایند.

البته ربط ماجرای فرار و پماهندگی همسر حاکم دبی و این پیام تسلیت به این بازیگر سینما از آن جهت است که حمید فرخ‌نژاد پیش از این با انتشار پستی عجیب در اینستاگرام خود ضمن تمجید از حاکم دوبی، با ادبیاتی تعجب‌برانگیز او را بهترین الگو برای نوع مدیریت حکومت ایران خواند! پستی که در لابه‌لای آن نشانه‌هایی از تحقیر ایرانیان هم به چشم می‌خورد.


او در این پست که در رسانه‌های عربی همچون العربیه هم بازتاب داشته، می‌نویسد:


«میون این‌همه شیخ که توی مملکتمون شبانه‌روز تلاش میکنن تا آخرت و اون دنیامون رو بسازن، کاش یه شیخ محمد بن راشد داشتیم که این دنیامونو می‌ساخت. حیاک.

پی‌نوشت: مش غول ضمبه [مشغول الذمه] هر کی برداشت بد کنه.»

پست عجیب حمید فرخ نژاد درباره حاکم دبی این پست فرخ نژاد با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران مواجه شده است و خیلی‌ها بابت انتشار آن بشدت به او تاخته‌اند و اکنون باید منتظر واکنش این بازیگر علاقمند به «شیوخ اماراتی» نسبت به خبر فرار «همسر شیخ» باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.