یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

با برگزاری جلسه نقد و بررسی؛

مستند «من یک بازیگر شادم» نمایش داده می‌شود

مستند من یک بازیگر شادم

سینماپرس: فیلم مستند «من یک بازیگر شادم» ساخته سامره رضایی روز یکشنبه در قالب یک نشست پژوهشی پیرامون این اثر مستند نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «من یک بازیگر شادم» ساخته سامره رضایی ساعت ۱۹ روز یکشنبه در قالب یک نشست پژوهشی پیرامون این اثر مستند در موسسه «بهاران خرد و اندیشه» نمایش داده می‌شود.

این فیلم که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده پیش از این برنده جایزه حقوق بشر جشنواره بین المللی فیلم مستند استهکلم و جشنواره بین‌المللی فیلم مستند زنان کابل شده است.

مستند «من یک بازیگر شادم» در ۲ اپیزود مجزا با محوریت دو دختر نوجوان به نام‌های حکیمه و سکینه روایت می شوند. این دو مهاجر افغانستانی هستند که در شهرک‌هایی دورافتاده در حومه تهران زندگی می‌کنند. آنها با وجود مشکلاتی که در خانواده و اجتماع دارند در سر رویای بازیگری را می‌پرورانند.

سایرعوامل این فیلم عبارتند از: پژوهشگر: سامره رضایی، دستیار کارگردان: علی‌اصغر رضایی، تصویربردار: پالیز خوشدل، صدابردار: عباس جاوید، صداگذار: حسن شبانکاره، تدوینگر: همیلا موید، آهنگساز: علی‌اصغر رضایی، مدیر تولید: احمد متقیان، ‌‬ عکاس: احسان پروال، تهیه کننده: سامره رضایی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.