چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

در یک کنفرانس خبری مطرح شد؛

خالق «نیمه شب در پاریس» به بازنشسته شدن فکر نمی کند

وودی آلن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵

سینماپرس: وودی آلن کارگردان برنده جایزه اسکار گفت: هیچ وقت به بازنشسته شدن فکر نمی‌کنم.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، با وجود اینکه جنجال‌های زیادی در طول فعالیت کارگردانی وودی آلن اتفاق افتاده است، اما او هیچ برنامه‌ای برای بازنشسته شدن ندارد.

این کارگردان ۸۳ ساله در کنفرانس خبری در سن سباستین که به علت آغاز ساخت فیلم جدیدش در کشور اسپانیا برگزار شده شده بود، اعلام کرد: هیچوقت به بازنشسته شدن فکر نکرده ام. این چیزی نیست که قرار است برای من اتفاق بیفتد.

آلن گفت: فلسفه من این است، از زمانی که کارم را در زمینه اجرا و سینما آغاز کرده ام، اهمیتی ندارد که چه اتفاقی می‌افتد تنها تمرکز من روی کار مهم است. هیچ اهمیتی ندارد که چه اتفاقی در زندگی من با همسرم، فرزندانم، اتفاقات روزانه، سیاست و موارد دیگر بیفتد. من تنها روی کار تمرکز می‌کنم و کاری که وقت من را در هفت روز هفته پر می‌کند.

او همچنین اضافه کرد: من شاید یک روز در میان صحنه یک فیلم و در حال فیلمسازی بمیرم.

گفتنی است فیلم جدید وی توسط رسانه اسپانیایی به نام مدیاپرو سرمایه گذاری شده است. این فیلم هنوز نام مشخصی ندارد و به پروژه تابستان وودی آلن شناخته می‌شود. بازیگرانی مثل کریستوف والتز، جینا جرسون و النا آنیا در آن ایفای نقش می‌کنند.

وودی آلن چندی پیش درگیر ماجراهای قانونی با کمپانی آمازون شده بود؛ چرا که فیلم جدیدش به نام «یک روز بارانی در نیویورک» را بایگانی کرده بود و اجازه پخش به آن را نمی‌داد که با شکایت آلن و درخواست غرامت ۶۸ میلیون دلاری از این کمپانی مواجه شد. در نهایت آمازون کوتاه آمد و این فیلم را به خود وودی آلن واگذار کرد تا خودش دنبال یک سرمایه گذار دیگر باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.