جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

دکستر فلچر؛

سازنده «راکتمن» فیلم سینمایی «شرلوک هلمز ۳» را می سازد

دکستر فلچر

سینماپرس: دکستر فلچر کارگردان فیلم سنیمایی راکتمن به عنوان کارگردان فیلم سنیمایی «شرلوک هلمز ۳» انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دکستر فلچر سازنده فیلم سینمایی «راکتمن» برای کارگردانی جدیدترین فیلم سینمایی «شرلوک هلمز» انتخاب شد رابرت داونی جونیور نیز برای ایفای نقش در این فیلم باز گشته است.

فلچر این مجموعه فیلم را از گای ریچی که دو قسمت قبلی به نام‌های شرلوک هلمز در سال ۲۰۰۹ و شرلوک هلمز:بازی سایه‌ها در سال ۲۰۱۱ را ساخته بود، ربوده است. هر دو فیلم ساخته شده موفق بودند، قسمت اول ۵۲۴ میلیون و قسمت دوم نیز ۵۴۵ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشتند.

منابع می‌گویند که برادران وارنر ساخت قسمت سوم را پیش از این در ذهن داشته اند، اما به دلیل تقویم کاری شلوغ رابرت جونیور در نقش مرد آهنی آن‌ها را از این کار باز داشته است. پیش بینی می‌شود قسمت جدید این مجموعه سینمایی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود.

گفته می‌شود جو لاو نیز برای ایفای نقش پروفسور واتسون به این فیلم سینمایی باز می‌گردد. کریس برانکاتو فیلم نامه را نوشته و سوزان داونی، جوئل سیلور، دان لین، لیونل ویگرام نیز تهیه کننده آن هستند. استودیو برادران وارنر اعلام کرده بود این فیلم در روزهای ابتدایی سال نوی میلادی به سینماها خواهد آمد. بعد از آن نیز این تاریخ را تغییر داد و به ماه مارس رسانده بود که این تاریخ باز هم دچار تغییر شد.

فلچر که کارگردانی فیلم برنده اسکار «حماسه کولی» را از نیمه کار بر عهده گرفته بود، به تازگی فیلم سینمایی راکتمن را کارگردانی کرده که در جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شد. او در سال ۲۰۱۱ با فیلم سینمایی «بیل وحشی» نامزد جشنواره بفتا شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.