شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

خانه های کارتونی در دنیای واقعی!

خانه های کارتونی

سینماپرس: ایده اصلی ساخت خانه های کارتونی از رویای کودکی بچه ها گرفته شده. برای اینکه علاقه مندان کارتون ها بتونند بیشتر خودشون رو در فضای اون انیمیشن احساس کنند، خانه هایی که شباهت زیادی به محل زندگی شخصیت های کارتونی دارن ساخته شده که البته هزینه زیادی هم برای ساختش مصرف شده.

به گزارش سینماپرس، تا حالا شده با دیدن یک کارتون دلت بخواد از نزدیک وارد اون کارتون بشی و توی اون خونه رو ببینی؟ واقعیت اینه که همه ما در بچگی دوست داشتیم وارد خانه های کارتونی بشیم و از نزدیک شخصیت های محبوب کارتون ها رو ببینیم. جالب اینه که همچین خانه هایی در واقعیت هم وجود داره. ایده اصلی ساخت خانه های کارتونی از رویای کودکی بچه ها گرفته شده. برای اینکه علاقه مندان کارتون ها بتونند بیشتر خودشون رو در فضای اون انیمیشن احساس کنند، خانه هایی که شباهت زیادی به محل زندگی شخصیت های کارتونی دارن ساخته شده که البته هزینه زیادی هم برای ساختش مصرف شده.

یک خانه در نوادای آمریکا ساخته شده که از نمای خارجی و حتی دکوراسیون داخلی، کاملا شبیه خانه خانواده سیمپسون طراحی شده. خانه سیمپسون ها قرار بود جایزه برنده مسابقه شرکت پپسی باشه که در زمان ساخت ۱۲۰۰۰۰ دلار خرج برداشته ولی به برنده پول نقد پرداخت شد و این خانه رویایی به مکانی برای جلب توریست و عکاسی تبدیل شده.

The Flintstones

کیه که دوست نداشته باشه سری به عصر حجر و خانه های غار مانند اون بزنه. این کارتون رو در ایران با نام عصر حجر می شناسیم که ماجرای فردی فلینستون و خانواده اش هست که با دایناسور خونگیشون در یک خانه سنگی زندگی می کنن. این خانه سنگی از خانه های کارتونی الهام گرفته از انیمیشن زیبا و هیجان انگیز ” عصر حجر” ساخته شده و در ایالت مالیبو امریکا واقع شده. دست دایناسور خونگیت رو بگیر و Yaba daba doooo گویان وارد خانه شو.

Minnie Mouse

یکی از خانه های کارتونی رویایی از روی کارتون معروف والت دیسنی، میکی ماوس ساخته شده. در این کارتون محبوب، میکی موشه یک نامزد جذاب به نام مینی ماوس داشت که در این خانه رنگی و زیبا زندگی می کرد. خانه شگفت انگیز مینی ماوس در دیزنی لند فلوریدا و کالیفرنیا ساخته شده. گول طراحی رو نخور، خانه ممکنه کارتونی باشه اما در داخل کاملا مجهز هست، مثل یک خانه واقعی!

UP

کارتون زیبای ” بالا” در مورد فراموش نکردن رویاها حتی در بزرگسالی هست. بر اساس این کارتون زیبا یکی از خانه های کارتونی پر طرفدار با هزینه ۳۹۹۰۰۰ دلار ساخته شده. در ساخت این خانه پرنده همه جزئیات و ریزه کاری ها طبق کارتون اصلی ساخته شده و حتی زیر زمین خانه هم کاملا شبیه داستان هست. البته در کارتون این خانه به یک بالن متصل بود که در اینجا بالن حذف شده. این خانه کارتونی در ایالت یوتای کالیفرنیا واقع شده.

Hello Kitty

از خانه های کارتونی معروف که در تایپه تایوان ساخته شده همین ساختمان صورتی رنگ هست که بر اساس کارتون محبوب هلو کیتی طراحی شده. طراحی خانه از داخل و نمای بیرونی کاملا شبیه به خانه گربه محبوب کینی هست که توسط یک طرفدار دو آتیشه ساخته شده.

*خانه انیمیشن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.