دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

یک تهیه کننده سینما پاسخ داد؛

چرا مخاطبان سینما را از دست دادیم؟

عبدالله علی خانی

سینماپرس: عبدالله علیخانی درباه علت معرفی نشدن چهره‌های جدید و سوپراستار به سینما و عواقب این جریان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما، درباره علت معرفی نشدن چهره‌های جدید و سوپراستار به سینما و خطر ناشی از این جریان که به پیری سینما در جامعه‌ای جوان ختم می‌شود، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر سینمای ما از نظر تعداد سوپراستار غنی نیست و سن کسانی که حضور دارند، بالا است که این نیاز بیش از هر زمان قابل احساس و قابل درک است.

او افزود: یکی از علت‌های اصلی نبود قصه‌هایی با بودن قهرمان واقعی و جوان در آن است که تماشاگر با فیلم همزاد پنداری نکرده و پس می‌زند از سویی با قصه‌های خنثی نمی‌توان چهره جدید و پس از آن سوپراستار معرفی کرد. بنابراین تهیه کننده‌ها به همین بازیگرانی که بیش از یک دهه سوپراستار هستند اکتفا و روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند تا حداقل بتوانند از طریق محبوبیت آن‌ها جذب مخاطب و فروش داشته باشند.

علیخانی گفت: نبود قصه خوب و قهرمان طی سال‌های اخیر باعث شده که حتی بازیگران و سوپراستارهای ما به خوبی دیده نشوند چنانچه با بررسی دقیق متوجه می‌شوید در طول سال اگر چند فیلم در اکران داشته باشند شاید یکی از آن‌ها به موفقیت در گیشه و جذب مخاطب برسد.

علیخانی گفت: مهمترین دستاورد منفی این جریان کم شدن مخاطب سینما است، چون در شرایط سخت اقتصادی کنونی آن‌ها نمی‌خواهند هزینه و وقتشان برای دیدن فیلم‌هایی بدون جذابیت صرف شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.