دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به کارگردانی سعید سلطانی؛

سریال «ستایش ۳» در پاییز پخش می شود

سریال «ستایش ۳»

سینماپرس: پخش سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی به مهرماه رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری «ستایش۳» فروردین امسال در بندرعباس به پایان رسید و این سریال یکی از گزینه‌های احتمالی پخش در پاییز است.  

سریال «ستایش» مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

شروع داستان ستایش، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. سعید مطلبی تاکنون نگارش سریال‌های «ماه و پلنگ»، «محاکمه»، «برزخی‌ ها» و ... را به عهده داشته است.  

این فصل ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

در این فصل، لاله مرزبان به جای حدیث میرامینی در نقش دختر ستایش بازی می‌کند.  

تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از دهم فروردین ماه در تهران آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.