سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

دیمین شزل؛

کارگردان «لالالند» به دنبال اما استون برای بازی در فیلم «بابِل»

اما استون

سینماپرس: دیمین شزل کارگردان فیلم سینمایی «لالا لند» قصد دارد برای فیلم جدیدش دوباره، اما استون را به خدمت بگیرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دیمین شزل تصمیم گرفته با فیلم سینمایی «بابِل» به هالیوود بازگردد و قصد دارد همانند فیلم «لالالند» دوباره از اما استون استفاده کند.

منابع خبری می‌گویند، شزل با چند کمپانی که خواستار همکاری با او شده اند ملاقات کرده که نام شرکت‌هایی همچون پارامونت لاینزگیت و همچنین نتفلکیس در بین آن‌ها دیده می شود که با یکدیگر رقابت می‌کنند اولیویا همیلتون، مت پلوف، توبی مگوایر، تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

با این حال که شزل در فیلم قبلی خود با کمپانی لاینزگیت همکاری کرده بود، یکی از عوامل داخلی این فیلم می‌گوید که کمپانی پارامونت محتمل‌ترین گزینه برای دریافت حقوق این فیلم است چراکه بودجه این فیلم را به طور کامل پوشش می دهد. گفته می‌شود فیلم نامه این پروژه ۱۸۰ صفحه است و بودجه‌ای در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است. فیلم سینمایی «بابل» در زمان ۱۹۲۰ هالیوود خواهد بود و شزل تصمیم دارد از بازیگران سطح بالا استفاده کند.

اطلاعات جزئی این فیلمنامه مبهم است، اما منابع اعلام کرده اند این فیلم در تاریخ تحول فیلم‌های صامت به فیلم‌های با دیالوگ اتفاق می‌افتد و ترکیبی از زندگی حقیقی و شخصیت‌های تخیلی خواهد داشت که در این زمینه با فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» تارانتینو مقایسه شده است.

شزل هم اکنون بر روی فیلم سینمایی نتفلیکس به نام «ادی» کار می‌کند و همچنین یک سریال فوق سری برای کمپانی اپل خواهد ساخت. اما استون نیز سال گذشته با فیلم منتقد پسند «سوگلی» توانست نامزدی بهتری بازیگر زن را کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.