سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

سریالی با موضوع اعتیاد؛

تصویربرداری «در کنار هم ۲» به نیمه رسید

سریال در کنار هم۲

سینماپرس: تصویربرداری سریال «در کنار هم٢» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه با محوریت موضوع فرزندپروری و مبارزه با اعتیاد از نیمه گذشت.

به گزارش سینماپرس، «در کنار هم ۲» عنوان سریال جدیدی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری و شبکه دو سیما مراحل تولید خود را سپری می کند.

این سریال با محوریت موضوعاتی همچون شیوه های فرزندپروری، بررسی خانواده های مستبد و سهل انگار و تشریح ویژگی های خانواده مستعد اعتیاد در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه ای روایت می شود.

این سریال به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه پیش از این در یک فصل ۴۰ قسمتی تولید و از شبکه دو سیما پخش شده است و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می شوند و ماجراهایی میان آنها شکل می گیرد.

خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان، مهسا کریم زاده، حامد تهرانی، طناز دهقان، سالار کریمخانی، آرمان پیراسته و هدیه آزیده هاک گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

شاهرخ باقری نژاد به عنوان سرپرست نویسندگان و شاهرخ باقری نژاد و محمدرضا عباس نژاد به عنوان نویسنده «در کنار هم ۲» را همراهی می کنند.

کارگردانی آن را نیز در حال حاضر داریوش جهانگیری برعهده دارد، این سریال این روزها در لوکیشن خانه ای در شرق تهران در حال تصویربرداری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.