سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

در شصت و سومین دوره؛

افتتاحیه جشنواره فیلم لندن با «دیوید کاپرفیلد»

جشنواره فیلم لندن

سینماپرس: سینمایی «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره لندن انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید آماندو یانوچی سازنده سریال «معاون رییس جمهور» به نام «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» در شصت و سومین جشنواره فیلم لندن به به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم اقتباسی از کتاب چارلز دیکنز به همین نام است.
این اثر سومین فیلم بلند یانوچی بعد از فیلم‌های «مرگ استالین» و «در چرخه» محسوب می‌شود و بازیگرانی همچون دو پاتل در نقش دیوید کاپرفیلد، تیلدا سوینتون، هیو لاری، پیتر کاپالدی و پال وایت هاوس در آن ایفای نقش می‌کنند. فیلمنامه این فیلم توسط خود یانوچی به همراه سیمون بلک وِل نوشته شده است.

یانوچی درباره انتخاب فیلمش برای جشنواره فیلم لندن گفت: این افتخار بزرگی است که افتتاح کننده این جشنواره باشیم. این فیلم درباره شفقت، شوخ طبعی، سخاوت و دوستی است، فیلمی که بیش از این نمی‌توانم مردم را به دیدن آن ترغیب کنم.

تریکا تاتل، کارگردان جشنواره فیلم لندن می‌گوید: یانوچی از  با استعدادترین فیلمسازان انگلیسی است. خیلی هیجان زده هستم که جشنواره امسال با این فیلم آغاز می‌شود. فیلمی که فقط سرگرمی نیست بلکه موضوعات مهم تری را هم در خود جای داده است.

فیلم سینمایی «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» توسط مپانی لاینزگیت در انگلستان منتشر می‌شود. کمپانی فیلم نیشن، حقوق انتشار بین المللی این فیلم را از جمله در آمریکا بر عهده دارد.

جشنواره فیلم لندن با مشارکت آمریکن اکسپرس دوم اکتبر (۱۰ مهر) کار خود را آغاز می‌کند و سیزده اکتبر (۲۱ مهر) نیز به فعالیتش پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.