شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

بنا بر شنیده های سینماپرس؛

مهدی عظیمی میرآبادی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می شود

مهدی عظیمی میرآبادی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: بنا بر شنیده ها  به زودی با حکم سیدمحمدیاشار نادری مدیر عامل بنیاد روایت مهدی عظیمی میرآبادی جایگزین حسین صابری در «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس حضور مهدی عظیمی به عنوان یکی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب می تواند بارقه امیدی در چشمان هنرمندان و سینماگران دلبسته به نظام و انقلاب به وجود آورد که این روزها بنا به کم لطفی بسیاری از مدیران سینمایی دولت از دایره فعالیت های فرهنگی و سینمایی کنار زده شده اند.

گفتنی است انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از جمله تشکل های سینمایی است که از بدو راه اندازی، مدیریت های مختلفی از میان سینماگران متعهد و انقلابی را تجربه کرده و در ادوار گذشته همواره حامی بسیاری از تولیدات سینمای دفاع مقدس و رویدادهایی چون جشنواره فیلم دفاع مقدس و یا همان «مقاومت» بوده است.

مهدی عظیمی میرآبادی دانش آموخته کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر است  و دارای سوابق اجرایی متعددی شامل صاحب امتیاز و مدیر مسئولی دوهفته‌نامه «سینمای خانگی»، معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور، مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، قائم‌مقام اداره کل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناظر مالی خانه سینما، جانشین نماینده تام­ الاختیار معاون امورسینمایی در خانه سینما و همچنین در حوزه جشنواره ها سوابقی همچون دبیراجرایی دومین جشنواره بین ­المللی فیلم پلیس، معاون امور برنامه­ های ششمین جشنواره فیلم دفاع مقدس، دبیر اولین و دومین یادمان سینمای دفاع مقدس، دبیر بخش داوری فیلم دومین و سومین جشنواره ره­ آورد سرزمین نور و ... را دارا است.

این هنرمند ارزشی و مدرس دانشگاه که در جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران نیز عضویت دارد، تهیه کنندگی و تولید فیلم های سینمایی همچون «سیب و سلما» را نیز در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.