یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

غفوری مطرح کرد:

پیش تولید سریال «پایتخت ۶» پاییز آغاز می‌شود/ پخش «خواب‌زده» در اواسط تابستان

سریال پایتخت

سینماپرس: تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی، توضیحاتی درباره سریال «پایتخت ۶» ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» و مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، درباره روند پخش و تولید این دو سریال، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:این روزها فیلمنامه سریال «پایتخت ۶» توسط محسن تنابنده در مرحله نگارش است، تنابنده همیشه سرپرست گروه نویسندگان و طراح فیلمنامه «پایتخت» بود البته امسال زحمتش مضاعف شده است، چون پیش از این، کار نگارش را مرحوم خشایار الوند بر عهده داشت و امسال آقای تنابنده در این زمینه نگارش را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه قرارداد بازیگران اصلی سریال بسته شده است و با آماده شدن فیلمنامه، پیش تولید در  پاییز آغاز می‌شود و تصویربرداری را آبان ماه شروع خواهیم کرد، گفت: تلاش می‌کنیم برای نوروز ۹۹ سریال «پایتخت ۶» آماده شود.

غفوری پیرامون سریال «خواب زاده»  عنوان کرد:مراحل فنی مجموعه «خواب زده» به اتمام رسیده و برای اواسط تابستان آماده پخش است البته حدود دو ماه از فیلمبرداری فصل دوم باقی مانده است که در تابستان انجام خواهد شد و فصل اول حدود ۲۶ قسمت در نمایش خانگی آماده شده است.

گفتنی است در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

سیروس مقدم به عنوان کارگردان و الهام غفوری به عنوان تهیه‌کننده، چند سالی است در کنار گروه بازیگری خود یعنی ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی و سارا و نیکا فرقانی اصل، با سریال پایتخت مهمان خانه‌های مردم می‌شوند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در ۵ فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خودش کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.