دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

پخش کننده فیلم خبر داد؛

اکران ایده اصلی به تعویق افتاد

ایده اصلی

سینماپرس: پخش کننده فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی دلیل تعویق اکران این اثر را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی قرار بود همزمان با سایر فیلم های سینمایی اکران مرداد، از دوم این ماه در سینماهای کشور اکران شو ولی با اعلام خروجی شورای صنفی نمایش روز ۳۰ تیر جای خالی آن در چینش اکران به چشم می خورد.

سعید خانی پخش کننده «ایده اصلی» در گفتگو با صبا عنوان کرد: قرار بود «ایده اصلی» از دوم مرداد ماه به جای فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به سرگروهی استقلال در سینماهای کشور اکران شود، ولی در جلسه شورای صنفی نمایش امروز تصویب شد که با توجه به این که فیلم های ارزشی با توجه به کف فروش بالا می توانند تا ۱۰ هفته به اکران خود در سرگروه ادامه دهند، اکران «ایده اصلی» به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد: «ایده اصلی» با پایان اکران «شبی که ماه کامل شد» نمایش خود را در سینماها آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی «ایده اصلی» با بازی بازیگرانی مانند بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، با حضور پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مانوس گاوراس، آندریا ماچالکیدو، ایرنا مانژوسوا، واروارا لامو و آندریاس کریستودولو جلوی دوربین رفته است.

«ایده اصلی» در چهار کشور ایران، کانادا، قبرس جنوبی و کانادا فیلمبرداری شده است.

این فیلم سینمایی درباره فساد مالی و پشت پرده مناقصات بزرگ بین‌المللی در کشور است. تولید این فیلم سینمایی در خارج از کشور توسط موسسه آریا پرسیس انجام شده است.

آزیتا موگویی، کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» پیش از این فیلم سینمایی «تراژدی» را ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.