یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

توسط آمازون؛

لیست کامل سازندگان سریال «ارباب حلقه ها» منتشر شد

ارباب حلقه ها

سینماپرس: کمپانی آمازون لیست کامل گروه خود برای ساخت سریال «ارباب حلقه ها» را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون روز شنبه با انتشار ویدیویی طی یک تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، تیم سازنده سریال مورد انتظار «ارباب حلقه ها» را اعلام کرد.

این افراد جدید که به عوامل سابق اضافه شدند شامل: لیندزی وبر (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، بروس ریچموند (بازی تاج و تخت)، جین کلی (امپراطوری بوردواک) تهیه کنندگان اجرایی هستند.

جنیفر هاتچیسون (افسار گسیخته)، جیسون کهیل (سوپرانوس)، جاستین دوبل (چیزهای عجیب) به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده، برایان کاگمن (بازی تاج و تخت) و استیفانی فولسوم (داستان اسباب بازی ۴) به عنوان مشاورتهیه کننده، ران امس (هوا نورد) به عنوان تهیه کننده، هلن شنگ (هانیبال) نویسنده و تهیه کننده و گلنسی مولینز به عنوان مشاور نویسنده دیگر اعضای گروه نویسندگان و خالقان این سریال هستند که نشان می‌دهد بیشتر تمرکز کمپانی آمازون بر روی داستان و تقویت تیم نویسندگی است.

پیش از این اعلام شده بود که جی دی پین و پاتریک مک کای به همراه بایونا نیز در راس تهیه کنندگان اجرایی قرار دارند. خوآن آنتونیو بایونا همچنین کارگردانی دو بخش ابتدایی این سریال را بر عهده دارد.

عوامل دیگر در پشت صحنه این فیلم شامل کیت هالی به عنوان طراح لباس است که سابقه فعالیت در فیلم «جوخه گانگستر ها» را دارد و ریک هنریکس به عنوان طراح لباس است که طراحی صحنه فیلم «جنگ ستارگان» را بر عهده داشته است. جلوه‌های ویژه نیز به جیسون اسمیت سپرده شده که با فیلم «از گور برخاسته» شناخته می‌شود.

لیست کامل سازندگان سریال «ارباب حلقه ها» منتشر شد

پین و مک کی در این باره اعلام کردند:این افراد یاران ما از سرتاسر جهان هستند که همگی تلاش می‌کنند در این راه کارهایی بزرگتر از گذشته انجام دهند. این از خوش شانسی ماست که توسط چنین گروه با استعداد و خوش ذوقی احاطه شده ایم.

گفتنی است چندی پیش اعلام شده بود مارکلا کاونادر حال مذاکره برای پیوستن به این سریال است، هنوز از بازیگران این فیلم شخصی معرفی نشده است. جزئیات دیگری از این سریال و داستان آن اعلام نشده، اما چیزی که مشخص شده آن است که داستان فیلم در عصر دوم سرزمین میانه، زمانی که حلقه به وجود می‌آید، خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.