چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

در یک مصاحبه؛

برد پیت از تاثیر قتل های خانواده منسون بر هالیوود گفت

برد پیت

سینماپرس: برد پیت در مصاحبه با ساندی تایمز به مقایسه تاثیر قتل های چارلز منسون بر هالیوود با رفتار هاروی واینستین در این صنعت پرداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، برد پیت در مصاحبه ای با ساندی تایمز به مقایسه قتل های سال ۱۹۶۹ خانواده منسون با سقوط هاروی واینستین پرداخته است.

نشریه ساندی تایمز با برد پیت و دیکاپریو در مورد آخرین فیلمشان «روزی روزگاری…در هالیوود» که خانواده منسون و قتل های آنها را به تصویر کشیده گفتگویی کرده است. خانواده منسون در دنیای واقعی ۵ نفر را از جمله شارون تیت همسر باردار رومن پولانسکی را به قتل رسانده بودند.

پیت در گفتگو با نشریه ساندی تایمز گفت: وقتی والدین من آن واقعه (قتل های خانواده منسون) را شرح دادند، پایان انقلاب آرمانگرایی بود. پدر و مادر من همچنان هم هیپی هستند اما این اتفاق شکست رویاهایشان بود. پیت از آن اتفاق به عنوان پایان یک دوره یاد کرد.

جاناتان دین گزارشگر ساندی تایمز در جایی دیگر از پیت پرسید که آیا معادل معاصر این اتفاق که موجب از دست رفتن معصومیت صنعت هالیوود شده باشد وجود دارد که پیت گفت: هاروی واینستین، می توانم او را نام ببرم.

برد پیت افزود: بیشتر از آنکه فکر کنیم این روزها در هالیوود در حال جدا شدن از هم هستیم. البته این شیوه برای این زمان خوب است.

«روزی روزگاری…در هالیوود» اولین فیلم تارانتینو است که با همکاری هاروی واینستین، میراماکس و کمپانی های تولید فیلم متعلق به واینستین نیست.

گویینت پالترو نامزد سابق پیت و همینطور آنجلینا جولی همسر سابق وی در میان بیش از ۱۰۰ بازیگر زنی بودند که واینستین را به سبب سواستفاده های جنسیش متهم کرده بودند.

تارانتینو در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با نیویورک تایمز از همکاری با واینستین ابراز پشیمانی کرد.

«روزی روزگاری…در هالیوود» را که کمپانی سونی منتشر کرده تاکنون ۴۱ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.