سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

بازیگر فیلم «هیوا»؛

جمشید هاشم پور بازیگر «آقازاده» شد

جمشید هاشم پور در مراسم رونمایی از کتاب و اعلام آغاز ساخت فیلم کوروش بزرگ

سینماپرس: بازیگر مطرح سینما با نقش حاج حسن به مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقازاده» پیوست تا دومین سریال دوران کاری خود را تجربه کند.

به گزارش سینماپرس، جمشید هاشم پور بازیگر ۷۵ ساله سینمای ایران که ایفای بیش از ۱۰۰ نقش را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است، تازه‌ترین بازیگری است که حضور او در سریال «آقازاده» قطعی شده است.  

بنا بر این گزارش، بازیگر موفق چهار دهه سینمای ایران که پرفروش‌ترین فیلم‌ها را بازی کرده، نقش‌های متفاوتی را از جمله در فیلم «مادر» در کارنامه خود ثبت کرده است و حالا با یک نقش قدرتمند به شبکه نمایش خانگی برمیگردد.  

او در دومین تجربه سریالی خود نقش مرد قدرتمند پشت پرده همه اتفاقات را دارد و خاطره نقش‌های قدیم خود را با نقش پرتحرکی که چهره‌ای خاص و در سایه به حساب می‌آید که پشت همه وقایع اثری از او دیده می‌شود، زنده می‌کند.  

«آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی دومین تجربه سریالی هاشم پور پس از سریال «شهرزاد» است.  

این بازیگر باسابقه دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر را با فیلم «هیوا» از آن خود کرد و دو سال پیش با «دارکوب» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد و «واکنش پنجم»، «قارچ سمی» و «مسافر ری» از دیگر آثار تحسین شده او پس از انقلاب به حساب می‌آیند.  

مهدی سلطانی، امین تارخ و امین حیایی دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال «آقازاده» قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.