یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

امیرحسین شریفی مطرح کرد:

فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی منطقه‌ای ساخته شود/ توجه به بازیگران محلی

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده تلویزیون معتقدست با رونق تولید فیلم و سریال در استان ها بازیگران محلی نیز شناخته و پرورش پیدا می کنند.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شریفی تهیه کننده تلویزیون که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های صداو سیما حضور دارد درباره تاثیر برگزاری جشنواره تولیدات استان ها که امسال در شهر بجنورد برگزار می شود به صبا گفت: به نظر من جشنواره استان ها باع می شود به جوان هایی که در استان ها هستند بها بدهیم و آن ها را ترغیب به ساخت فیلم ها و سریال های خوب کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضورش در این جشنواره به دلیل شرکت سریال «روزهای بی قرار» در بخش ویژه است، بیان کرد: جشنواره تولیدات مراکز استان ها چون بین مراکز استان ها رقابت ایجاد می کند، مفید است.

شریفی با اشاره به اینکه باید در تولیدات استانی از بازیگران محلی استفاده کرد، گفت: جشنواره استان ها راهی برای ورود جوان تازه وارد است. باید بین بازیگران استانی رقابت تنگاتنگ برقرار باشد و از همین طریق نیروهای قوی در حوزه بازیگری داشته باشیم. من در سریال «روزهای بی قراری» ۳۰ بازیگر از مشهد و تبریز آوردم که این بازیگران در آثار بعدی قطعا اثرگذار خواهند بود.

کارگردان «روزهای بی قرار» درباره بودجه اختصاص یافته به تولیدات استان ها گفت: متاسفانه در سازمان صدا و سیما با کمبود بودجه  مواجه هستیم و رییس سازمان باید بودجه بیشتری در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا  آن ها بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند.

شریفی با اشاره به اینکه برای ادای دین به شهر خود اصفهان کارهای زیادی ساخته است، گفت: باز هم دوست دارم کار تاریخی و ماندگاری برای شهرم اصفهان بسازم که در آن بازیگران و عوامل اصفهان حضور داشته باشند. اگر از هر شهر افراد محلی آن شهر با لهجه خودشان حضور نداشته باشند، باعث دلخوری و سوتفاهم می شود.

این کارگردان سینما در پایان درباره پرداخت به موضوعات غیر از موضوعات خانوادگی در تولیدات استان ها گفت: باید فیلم های پلیسی منطقه ای ساخته شود به طور مثال در منطقه بجنورد قاچاق عتیقه وجود دارد و در منطقه های دیگر معضلات دیگر که اگر در همان منطقه ها به آن ها پرداخت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.