یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

این هفته؛

«روابط خانوادگی» در کانون فیلم «سینماحقیقت» نمایش و نقد می شود

مستند روابط خانوادگی

سینماپرس: برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «روابط خانوادگی» به کارگردانی ناصر ضمیری اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند  «روابط خانوادگی»  از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲۸مرداد در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درمی آید و سپس با حضور ناصر ضمیری(تهیه‌کننده و کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و سیدرضا صائمی(منتقد میهمان) بحث و بررسی می شود.

مستند «روابط خانوادگی» به ارتباط حاجی‌بابا ۸۰ ساله با فرزندانش می‌پردازد که در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته‌اند. این موقعیت باعث رفتارهایی از سوی خانواده می‌شود که شناخت بهتری نسبت به آن‌ها پیدا می‌کنیم…

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از فیلمبردار، کارگردان و تهیه‌کننده: ناصر ضمیری، پژوهشگران: ناصر ضمیری و ندا اسدی، صدابردار: معین اسدی، صداگذار: احسان افشاریان، تدوینگران: ناصر ضمیری و ندا اسدی، آهنگساز: عبدی بهروانفر، مدیرتولید: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان: محسن صادقی، عکاس: ساغر صادقی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقه مندان برای تماشای فیلم مستند «روابط خانوادگی» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه (۲۸ مرداد) به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.