دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

هر شب ساعت ۲۱؛

فیلم‌های کانون پرورش فکری در خیابان‌های اصفهان به نمایش در می آید

سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: برنامه‌ نمایش‌های تماشاخانه سیار «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، تماشاخانه سیار کانون هم‌زمان با سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، نمایش فیلم‌هایی با موضوع‌های مختلف ویژه کودک و نوجوان را در برنامه‌های خود دارد.

بر اساس این خبر از روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه، این امکان فرهنگی فعالیت خود را در مناطق مختلف شهرداری شهر اصفهان آغاز می‌کند و هر شب ساعت ۲۱ در یک منطقه نمایش فیلم خواهد داشت.

این تماشاخانه فیلم‌های بلند کانون از جمله «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی، «خانه دوست کجاست» عباس کیارستمی، «کلید» ابراهیم فروزش، «دونده» امیر نادری، «کلانتری غیرانتفاعی» یدالله صمدی را در این مناطق به نمایش می‌گذارد.

همچنین قرار است انیمیشن‌های کوتاه کانون پرورش فکری از قبیل «سگی که مرض داشت» اثر پروین تجوید، «کشاورز و ربات» و «بهادر» ساخته‌ عبدالله علیمراد، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «شنگول و منگول» اثر فرخنده ترابی، «ماه بود روباه» به کارگردانی بابک نظری در بسته‌های ۴۵ دقیقه‌ای نیز بر روی این تماشاخانه نمایش داده شود.

تماشاخانه سیار کانون از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور به ترتیب هر شب در مناطق چهارده، دوازده، دو، هفت، هشت، ده، سیزده، یازده و نه شهر اصفهان میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ به دبیری علیرضا تابش در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.