دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به کارگردانی جان واتس؛

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی شد

مرد عنکبوتی

سینماپرس : آخرین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی با عنوان «دور از خانه» که دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) به حساب می‌آید به صدر پرفروش‌ترین آثار تاریخ کمپانی سونی‌پیکچرز رسید.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، آخرین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی، یعنی  «مرد عنکبوتی: دور از خانه»  به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی بدل شد.

بر اساس آمار منتشر شده، فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به کارگردانی جان واتس پس از گذشت حدود ۷ هفته از اکران خود با گذر از فروش جهانی ۱٫۱۰۹ میلیارد دلار عنوان پرفروش‌ترین اثر تاریخ سونی را از آن خود کرد.

پیش از این «اسکای‌فال» که بیست و سومین اثر از مجموعه جیمز باند به حساب می‌آید این عنوان را با ۱٫۱۰۸ میلیارد دلار فروش، در اختیار داشت.

این موضوع برای استودیوی سونی و طرفداران مجموعه مرد عنکبوتی که تا چند هفته پیش حتی امید به گذر از ۱ میلیارد دلار را هم نداشتند، خبری مسرت‌بخش به حساب می‌آید.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» اولین فیلم سونی با این حجم فروش است که مالکیت آن به طور کامل در اختیار این کمپانی نیست و از شخصیت‌های مارول در آن استفاده می‌شود.

جدیدترین فیلم مجموعه «مردعنکبوتی» اول قرار بود ۵ جولای امسال به اکران عمومی برسد، اما مسئولان سونی با هوشمندی تاریخ اکران را ۳ روز جلوتر تنظیم کرده و آن را از دوم جولای در سالن‌های سینما نمایش دادند تا این اثر از مزایای تعطیلی روز ملی ۴ جولای ایالات متحده آمریکا بهره کافی را ببرد.

این فیلم رکورد دیگری را نیز ثبت کرده است و آن دست یافتن به فروش ۱۸۵ میلیون دلاری تنها در ۶ روز اول اکران بود که از این منظر در تاریخ سونی بی‌نظیر است.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» پرفروش‌ترین اپیزود کل مجموعه «مرد عنکبوتی» است و این فشار زیادی برای ساخت دنباله بعدی آن خواهد بود. امری که تاکنون خبر آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

سونی و مارول بار دیگر به همراهی یکدیگر به گنج رسیده‌اند و حال ناظران منتظرند ببینند این همکاری موفق تا کجا ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.