چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

روی آنتن شبکه چهار؛

بررسی زیست جنسی در «زاویه»/ طرح توسعه حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) در «شب معماری»

برنامه زاویه

سینماپرس: شبکه چهار با برنامه های «زاویه» و «شب معماری» میزبان علاقه مندان است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «زاویه» در گام هفتم خود در این فصل به سراغ اندیشه‌ورزان حوزه امر جنسی می‌رود و از آن‌ها می‌پرسد: «نهاد علم برای بهبود زیست جنسی در ایران چه ایده‌ای دارد؟»
 محمدتقی کرمی دانشیار مطالعات زنان دانشگاه علامه طباطبایی و مرکز تحقیقات زنان و خانواده و همچنین سیدعلی آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی در این برنامه برای پاسخ به این پرسش و تبیین رفتار و زیست جنسی در ایران به گفت و گو با یکدیگر خواهند نشست.

تغییرِ زیست و رفتار جنسی در ایران مسئله‌ای جدی است. اما زیستِ جنسی چیست و چگونه نظم می‌یابد؟ پرسشی است که «زاویه» به آن پاسخ می‌دهد.

آمارها همچنین از کاهش ازدواج‌ها و افزایش طلاق‌ها خبر می‌دهند. خانواده به عنوان کانون تربیتی، ورود فرهنگ‌های بیگانه، افزایش سن ازدواج، ازدواج‌های گران و ... و آشفتگی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، سبکِ زندگیِ ایرانیان را تغییر خواهد داد.

قسمت هفتم فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.
«شب معماری» و ذکر علی (ع) در آثار معماری/ بررسی طرح توسعه حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) در شبکه ۴

در برنامه امشب علی فروزانفر مجری برنامه به همراه حمیدرضا ضیائیان، معمار و مدرس در دانشگاه شهید بهشتی و هادی پندار، شهرساز و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر به بیان تاریخچه و نوع طراحی ذکر علی (ع) در آثار معماری می‌پردازند و سپس با روح‌الله موحدی، معمار و طراح در آتلیه نجف به چگونگی و روند طرح توسعه حرم امیرالمؤمنین (ع) خواهند نشست.

این‌برنامه امشب چهارشنبه ۳۰ مرداد، ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«شب معماری» به تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود؛ این برنامه‌ معماری به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روز جامعه‌ معماری و شهرسازی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.