چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

لیدا فضلی مطرح کرد:

«این سو، آن سو» با موضوع صلح به جشنواره کودک رسید

انیمیشن این سو، آن سو

سینماپرس: انیمیشن «این سو، آن سو» با موضوع صلح در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان رقابت می کند.

به گزارش سینماپرس، لیدا فضلی کارگردان که در حال حاضر انیمیشن کوتاه او با نام «این سو، آن سو» در بخش انیمیشن های ملی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارد درباره این اثر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: انیمیشن کوتاه «این سو، آن سو» به تهیه کنندگی مشترک من و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده و مدت زمان آن ۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه است.

وی افزود: این انیمیشن در طول ۲ سال و با تکنیک دو بعدی (سل انیمیشن دیجیتالی) ساخته شده است که حدود سه ماه پیش، تولید آن به پایان رسید.

فضلی درباره موضوع این انیمیشن توضیح داد: موضوع انیمیشن «این سو، آن سو» درباره دوستی دو کودک است که در دو طرف مرز بین دو کشور مختلف زندگی می کنند. پیام این انیمیشن آن است که هیچ مرزی جلوی محبت و دوستی را نمی گیرد.

وی در پایان درباره سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که در حال حاضر در شهر اصفهان برگزار می شود، گفت: این جشنواره از روز دوشنبه ۲۸ مرداد در شهر اصفهان آغاز شده است و تا ۴ شهریور ادامه دارد. داوران این جشنواره کودکان و نوجوانان و افراد بزرگسال هستند که در چهار بخش فیلم های کوتاه، بین الملل، بلند و ملی فیلم ها داوری می کنند. فیلم ها در ۵ سینما شامل پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس هنر، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما بهمن واقع در خوراسگان اکران می‌شود و انیمیشن من هم در بخش ملی این جشنواره همراه با ۱۱ انیمیشن دیگر داوری می شود.

انیمیشن «این سو، آن سو» تاکنون به جز جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در هفتمین جشنواره فیلم شهر و یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضور داشته است.

عوامل تولید انیمیشن «این سو، آن سو» عبارتند از نویسنده و کارگردان: لیدا فضلی، انیمیت: مریم کرمی و رسول شیری، رنگ و فضا: مریم کرمی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، مشاور بخش سه‌بُعدی: امیر سحرخیز.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.