چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

«ترانه نام‌ها» از سینمای کانادا؛

فیلم اختتامیه جشنواره سن سباستین معرفی شد

جشنواره سن سباستین(SSIFF)

سینماپرس: فیلم «ترانه نام‌ها» با بازی تیم راث و کلیو اوون به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره سن‌سباستین ۲۰۱۹ معرفی شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، درام تاریخی «ترانه نام‌ها» ساخته فرانسوا جرارد کانادایی با بازی کلیو اوون و تیم راث به عنوان فیلم پایانی شصت و هفتمین دوره جشنواره سن‌سباستین ۲۸ سپتامبر به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که اولین اکران جهانی‌اش را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو تجربه می‌کند در بخش خارج از رقابت جشنواره سن‌سباستین اولین نمایش بین‌المللی خود را تجربه می‌کند.

«ترانه نام‌ها» با اقتباس از رمانی نوشته رمان‌نویس بریتانیایی نورمن لبرشت ساخته شده و جفری کین نوشتن فیلمنامه اقتباسی آن را برعهده داشته است.

از موضوع این فیلم به‌عنوان داستان جستجوگرایانه احساسی یاد شده که در آغاز جنگ جهانی دوم و با تمرکز بر داویدل یک ویلون نواز اعجوبه ۹ ساله یهودی- لهستانی که به عنوان مهاجر در لندن ساکن است، ساخته شده است. در عین حال برادر او مارتین که هم سن ‌و سال اوست، فدایی وی است.

کاترین مک‌کورمک، جونا هویر کینگ و جیران هاول دیگر بازیگران فیلم هستند.

موسیقی متن فیلم را هاوارد شور آهنگساز کانادایی که ۳ بار جایزه اسکار را برده ساخته است.

«ترانه نام‌ها» چهارمین فیلم بلند جرارد است که موسیقی در متن داستان جای دارد. وی در «۳۲ فیلم کوتاه درباره گلن گولد» در سال ۱۹۹۳ بر زندگی واقعی گلن گلود پیانیست تمرکز کرده بود و در «ویلون سرخ» ماجرای سفر یک ویلون از دستی به دست دیگر را تصویر کرده بود. «پسر گروه کر» نیز داستان کارگردان یک گروه کر پسرانه بود که داستین هافمن در نقش اصلی آن بازی کرده بود.

شصت و هقتمین دوره جشنواره فیلم سن‌سباستین از ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) با فیلم «پرنده سیاه» ساخته راجر میشل شروع می‌شود که در آن کیت وینسلت و سوزان ساراندون نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.